Седем от всеки 10 (или 71%) смятат, че устройствата, предоставени от компанията, трябва да бъдат разрешени както за бизнес, така и за лична употреба, поради смесването на работните и личните комуникации в ежедневния им начин на живот.
Четирима от пет студенти (81%) искат да изберат устройството, с което ще работят, като получат бюджетни средства за покупка на работно устройство по техен избор или като донесат лично такова в допълнение към стандартните устройства, предоставяни от компанията.
Приблизително седем от 10 служители (68%) смятат, че техните компании трябва да им разрешат достъпа до социалните мрежи и личните сайтове с техните устройства, предоставени от компанията.
По отношение към гъвкавостта на работното място и отдалечения мрежови достъп 29% от запитаните смятат, че след като са започнали работа, е по-скоро тяхно право, а не привилегия, да имат възможността да работят дистанционно с гъвкав график.
Двама от петима запитани пък смятат възможността да се свързват към мрежата от всяко място и по всяко време за жизнено важна функция на тяхната работа. Седем от 10 студенти (70%) и 69% от служителите смятат, че не е необходимо да бъдат в службата редовно, с изключение на важните срещи.
Изводът от доклада за 2011 г. показва, че следващото поколение служители все повече наблягат на гъвкавостта и мобилността, както и на нетрадиционните стилове на работа.
В бъдеще следващото поколение работещи очаква да получи достъп до корпоративни мрежи и приложения чрез множество нефирмени устройства, като например автомобилни навигационни системи, екрани на гърба на седалките в самолети и телевизори.