IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Google: До 3 години половината интернет трафик ще е мобилен

Марките трябва да се настроят на тази тенденция в интернет, за да бъдат успешни, смята Гийом Бакувие, директор мобилни продажби и операции в компанията

14:00 | 27.10.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Гийом Бакувие. <em>Снимка: Investor.bg</em></p>

Гийом Бакувие. Снимка: Investor.bg

Не на последно място Бакувие подчерта факта, че смартфоните постепенно се превръщат във виртуални портфейли, побирайки в себе си кредитни и дебитни карти и карти за намаления. Освен това с тяхна помощ може да се свалят директно ваучъри за намаления от сайтовете, които ги предлагат, и по този начин да се показват директно в магазините. Пред Investor.bg Бакувие не пожела да се ангажира със срокове, в които Google ще пусне услугата си за мобилни разплащания Google Wallet в Европа. По думите му тя първо трябва да се наложи в САЩ, а това няма е лесно предвид факта, че повечето картови оператори „не посрещат с въодушевление сътрудничеството си с Google“.

През вчерашния първи ден от Webit стана ясно, че интернет рекламата у нас може да  достигне 30 млн. евро до края на 2011 г. „Докато през 2010 г. приходите от реклама в двете основни направления - дисплей реклама (банери) и search (обяви в търсачки) - са били в размер на 20 млн. евро, до края на тази година очакваме те да достигнат 30 млн. евро“, заяви в кулоарите на конгреса Пламен Русев, председател на борда на е-academy, организатор на събитието.

Новата валута в онлайн маркетига е Interaction Rate – импресиите и кликовете по реклами са отживелица и безсмислица, тъй като издателят смята, че кампанията е успешна, ако по-голям хора кликнат върху нея и отидат на сайта на рекламодателя. Това подчерта във вчерашата си презентация Мартин Щурм от австрийската компания Adtech. „Ако това се случи и ти изпратиш свой посетител директно при рекламодателя си, губиш своята аудитория. Затова кампаниите тип „Devil Project“ (големи като заемана площ реклами с различни предложения, които потребителят може да разгледа и да се запознае на място, без да напуска конкретния сайт), са толкова успешни“, каза още Щурм.

„Преди брояха импресии и кликове – сега се търси популяризиране на бранда“, обясни и Щефан Нолер от германската медия агенция nugg.ad.

„Глобалният лидер не може да е по-локален от една локална компания", обясни Сергей Петренко, главен изпълнителен директор на руската търсачка Yandex за Украйна. Според него локалната компания анализира силните страни на конкурента си, намира слабото място и атакува там, преди големият играч да може да реагира. Това е най-важното, това е елементът на изненадата, който е по-мощен от 1000 танка, взети заедно. Рекламните кампании също трябва да са съобразени с региона“, добави Петренко, давайки за пример две кампании с препратки към социализма. 

Онлайн видео съдържанието се превръща във все по-разпространено интернет явление, привличащо интереса както на потребителите, така и на рекламодателите. Това пък беше друго мнение на  лектори на конференцията  Webit.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:32 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още