IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Facebook струва 66 млрд. долара

Рекламна компания иска да се раздели със собствените си дялове в социалната мрежа

09:16 | 16.08.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Основателят и главен изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Основателят и главен изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг. Снимка: Ройтерс

Най-голямата в света социална мрежа Facebook в момента се оценява на почти 66 млрд. долара.

Поне така става ясно от публикувани в понеделник планове за продажба на един от малките акционери във Facebook. Рекламната компания Interpublic Group се разделя с половината от акциите си и иска за тях 133 млн. долара, предаде MarketWatch.

Според по-ранна публикация на Financial Times Interpublic до този момент е собственик на 0,4% от дяловете във Facebook.

На базата на тези данни за цялата компания се получава стойност от 65,50 млрд. долара.

През юни инвестиционният фонд GSV Capital придоби малка част от най-голямата социална мрежа в света и оцени Facebook на около 70 млрд. долара.

Facebook се надява да направи през тази година първично публично предлагане. Според анлизаторската компания Sharepost в оборот са около 2,4 млрд. акции на мрежата.

Interpublic е една от водещите световни рекламни и маркетингови агенции. Сред брандовете й са Draftfcb, FutureBrand, GolinHarris International, HUGE, Initiative, Jack Morton Worldwide, Lowe and Partners, MAGNAGLOBAL, McCann Erickson, Momentum, MRM Worldwide, Octagon, R/GA, UM и Weber Shandwick. Водешите американски брандове в портфолиото са Campbell Ewald; Campbell Mithun; Carmichael Lynch; а в Германия - Lowe and Partners Company; Gotham Inc.; Hill Holliday; ID Media; Mullen and The Martin Agency. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:38 | 26.08.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още