Водещият китайски социален портал RenRen успя да регистрира през второто тримесечие на 2011 г. скок в продажбите и по този начин за първи път се изкачи в зоната на печалбата, след като, откакто бе създадена преди почти 4 години, мрежата бе на загуба, предаде Ami.
За изминалото второ тримесечие RenRen обяви ръст на продажбите до 30,4 млн. долара, което съответства на ръст от 53,2% спрямо предната година. В областта на онлайн рекламата приходите са се удвоили (98,8%) до 16,9 млн. долара.
При това най-голямата китайска социална мрежа е отчела нетна печалба от 800 хил. долара, след като преди година имаше все още загуба в размер на 25,5 млн. долара.
RenRen отдава ръста в броя на потребителите на бума на социалните мрежи в страната. Броят на активните потребителски акаунти се е повишил към края на юни до 124,2 млн. потребители при 96,8 млн. потребители година по-рано. Всеки месец в мрежата се включват 34,4 млн. потребители, твърди RenRen в прессъобщение.
За текущото трето тримесечие RenRen очаква нов ръст в приходите. Конкурентът на Facebook разчита на приходи от продажби в размер на между 33,5 и 35,5 млн. долара.
Рекламата в Renren нараства по над два пъти всяка година откакто сайтът продава рекламно пространство от 2008, съобщи по-рано през годината Дона Ли, генерален мениджър стратегически маркетинг и медия планиране в компанията. Пазарът на онлайн реклама в Китай се очаква да нарасне три пъти до близо 13 млрд. долара до 2014 г., изчисляват от Susquehanna International Group LLP.
Според публикации в авторитетни медии Renren се подготвя за организирането на първично публично предлагане (IPO) в САЩ за около 500 млн. долара през тази година.