Разработчиците на Facebook работят по пускането на нефилтриран поток новини, за да може компанията и рекламните партньори да печелят повече пари, пише Wall Street Journal. Това би означавало, че всички автоматизирани рекламни съобщения от приложенията във Facebook, в повечето случаи игри, анкети и съобщения за харесване на даден продукт (Like-News) повече няма да могат да бъдат скривани.
В момента потребителите на социалната мрежа могат да филтрират новините, за да не бъдат заливани с покани за подаръци във Farmville например и по този начин да пропускат съществените съобщения на приятелите си. Ако се стигне до нефилтриран поток новини, Facebook може по-скоро да си навреди, пише още Wall Street Journal.
Все още социалната мрежа тества промяната, е заявил говорител на Facebook пред бизнес изданието. Тестовите резултати от следващите няколко седмици ще бъдат използвани за подобряване на иновацията.
Twitter и Google+ не предлагат филтри. Но там пък няма социални игри, които да използват по толкова досаден начин социалните мрежи, какъвто е случаят с Facebook.
Според публикацията в Wall Street Journal социалната мрежа ще се опита да насърчи и функцията за харесване. Целта е да се събере повече информация за това какво и къде пазаруват потребителите.
преди 13 години Значи това определено може да ме накара да изкарам пари от ФБ като си изтрия порфила и започна да работя отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Може да не съм много важен за мрежата, но ако това стане, ще си затъркам профила без да се замисля! Аз и така се чудя къде да се дяна от този спам навсякъде - от пощата ми да телевизията!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Началото на края отговор Сигнализирай за неуместен коментар