Приходите на Globul и Germanos през първите шест месеца на 2011 година са в размер на 197,8 млн. евро. Това се равнява на спад от 5,7 на сто на годишна база спрямо постигнатите 209,8 млн. евро за същия период на миналата година, съобщават от мобилния оператор.
Печалбата за шестмесечието е в размер на 75,8 млн. евро, което е спад от 8,3 на сто спрямо резултата за същия период на миналата година.
Само през второто тримесечие на годината Globul и Germanos отчитат спад на печалбата от 6,8 на сто на годишна база до 38,5 млн. евро. При приходите понижението е с 4,2 на сто до 101,4 млн. евро.
Клиентите на абонаментните програми на Globul са се увеличили с над 11% през второто тримесечие на годишна база и вече наброяват 2,4 милиона. Това се равнява на над 60% от всички клиенти на компанията.
Темпът на нарастване на клиентите се увеличава спрямо първото тримесечие на 2011 година, когато бе отчетен ръст от 8 на сто на годишна база.
Към края на юни 2011 г. общият брой на клиентите на мобилния оператор надхвърля 4 млн., което е ръст от 2,1% в сравнение със същия период на миналата година.
От оператора посочват, че макроикономическата обстановка продължава да бъде сложна и да води до ниски нива на потребление. Пазарът се определя като достигнал в близост до точката на насищане, тъй като проникването на мобилните услуги е над 140%.
При мобилните услуги за пренос на Globul се отчита сериозен ръст през второто тримесечие на годината, като клиентите на тези услуги са се увеличили с над 180% спрямо същия период на миналата година.
Чувствителен растеж се наблюдава и в броя на потребителите на фиксираните услуги на оператора, които са достигнали близо 180 хил., посочват от оператора.
Приходите от услуги на Globul през второто тримесечие на 2011 г. са спаднали с 6,6% спрямо същия период на миналата година, най-вече поради по-ниските цени за терминиране и засилената конкуренция в корпоративния сегмент.
Средното месечно потребление на клиентите на Globul през второто тримесечие на 2011 г. е нараснало до 151 минути на месец, или с 13% повече от същия период на миналата година. През първото тримесечие на тази година бе отчетен ръст от 16 на сто на годишна база до 147 минути на месец.
Средният приход от един потребител продължава да се свива на годишна база, достигайки 15,70 лв., което е с 10% по-малко от второто тримесечие на 2010 г. Спрямо първото тримесечие на годината обаче има ръст от 70 стотинки на потребител.
преди 13 години Ако дълго време си мамил клиентите си, нормално е да го очакваш. Маркетинг. отговор Сигнализирай за неуместен коментар