IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Twitter тества новата си рекламна услуга

Според изследване на eMarketer, тази година Twitter ще спечели от реклама 150 млн. долара, а Facebook - 4 млрд. долара

16:38 | 29.07.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	Все по-често ще виждаме реклами и в Twitter. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Все по-често ще виждаме реклами и в Twitter. Снимка: Ройтерс

Американският микроблог агрегатор Twitter стартира бета-версия на нова рекламна услуга, която праща съобщения на почитателите на определена марка, пише в свой материал Wall Street Journal.

Новият канал (т.нар. Promoted Tweets) е разработен специално за разпространяване на рекламите на определени брандове, като това може да става дори и тогава, когато техните почитатели не са в мрежата.

На първо време рекламната услуга ще е достъпна само за няколко десетки избрани рекламодатели, сред които попадат Microsoft, Starbucks и Sephora.

Twitter пусна реклами на своята територия през април миналата година, като първо бе пусната услугата, в която рекламните съобщения се появяваха при търсене на ключови думи в сайта. В началото партньори в рекламното начинание на Twitter бяха компании като Microsoft, Red Bull, Groupon, Dell, Gatorade и Starbucks.

Плащането на този вид реклама е на същия принцип като в Google Ad Words: според броя кликвания върху съответното съобщение или банер. 

След това Twitter пусна рекламни "трендове", които се появяват отстрани на страницата на всеки потребител, както и на началната страница на сайта. Цената на тази форма на реклама е 120 000 долара на ден.

Освен това Twitter планира да обозначава по особен начин туитове, които съдържат линкове към опасно за младежите съдържание, заявява разработчикът на компанията Тейлър Сингълтъри във фирмения блог. Според него агрегаторът ще даде възможност и на самите потребители да обозначават със символи линкове с "възможно чувствителна информация".

Според изследване на eMarketer, тази година Twitter ще спечели от реклама 150 млн. долара, а през 2012 г. - около 250 млн. долара. За сравнение, по данни от същото изследване, тази година Facebook ще спечели от реклама 4 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:24 | 26.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още