Ако се вярва на новия ръководител на Skype Тони Бейтс, в скоро време разговорите, провеждани чрез услугата, може да бъдат съпровождани с реклама, съобщава Mashable.
По време на конференцията Fortune Brainstorm в Аспен Бейтс дискутира с участниците как популярната VoIP-услуга може да стане успешен проект и от икономическа гледна точка.
Така по всичко изглежда, че след сливането си с Microsoft компанията възнамерява да въведе някакъв вид такса за своите услуги. Според Бейтс такъв подход не е лишен от рационалност.
„Средната продължителност на видеоразговорите е около 27 минути, с тенденция да се увеличава. При това по време на разговор говорещият не просто гледа събеседника си, а се занимава и с други неща. Защо да не погледа и реклама през това време?", пита реторично Бейтс. Като например реклама на доставчик на пици.
Първата реклама в Skype се появи още през март тази година.
Засега не е известен начинът, по който ще се показват рекламните съобщения. Това може да става чрез показване на изскачащи прозорци; рекламата може да звучи на фона на разговора или под друга форма. Знае се само, че в Skype в момента разглеждат всички възможни варианти.
Тони Бейтс стана главен изпълнителен директор на компанията през октомври 2010 г. Пред това той бе високопоставен мениджър в компанията за мрежови решения Cisco. Като вицепрезидент в тази компания Бейтс е ръководил бизнес за 20 млрд. долара годишно и състав от над 12 500 души. И след придобиването на Skype от страна на Microsoft Бейтс остана начело на компанията и ще се грижи за „осребряване“ на огромния брой потребители на услугата.
преди 13 години Страшно мразя този вид спам - непоисканата реклама. Дали ще бъде с някакви печатни , дигитални или какъвто и да е вид и форма - ПРОСТО ГИ МРАЗЯ !!! Като ми трябва нещо , аз знам как да си го намеря.същата работа е и по време на рекламите по телевизията - рекламите винаги са с по-високо нива на звука . Страшно е дразнещо , но екипът от различни специалисти които се занимават с този процес си мислят че ни действа положително . На практика това е много много грубо . Забелязва се и един друг факт . Рекламите по всички наши телевизии се излъчват с много малки изключения по едно и също време. На практика където и да превключиш просто гледаш ТЪПАТА РЕКЛАМА искаш - не искаш просто те задължават да го правиш. Уважаеми господа Рекламодатели направете си един простичък експеримент с хора които гледат някакъв филм в който самите хора знаят че ще имат възможност да си елиминирват рекламите по време на филма. Познайте от 3 пъти колко от да речем 100 човека ще се възползват от тази опция? отговор Сигнализирай за неуместен коментар