IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Skype може да пусне реклами по време на разговор

Засега не е известен начинът, по който в бъдеще ще се показват рекламните съобщения

09:58 | 29.07.11 г. 1
Автор - снимка
Създател
<p>
	Според Тони Бейтс пускането на реклама в Skype не е лишено от рационалност. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Според Тони Бейтс пускането на реклама в Skype не е лишено от рационалност. Снимка: Ройтерс

Ако се вярва на новия ръководител на Skype Тони Бейтс, в скоро време разговорите, провеждани чрез услугата, може да бъдат съпровождани с реклама, съобщава Mashable.

По време на конференцията Fortune Brainstorm в Аспен Бейтс дискутира с участниците как популярната VoIP-услуга може да стане успешен проект и от икономическа гледна точка.

Така по всичко изглежда, че след сливането си с Microsoft компанията възнамерява да въведе някакъв вид такса за своите услуги. Според Бейтс такъв подход не е лишен от рационалност.

„Средната продължителност на видеоразговорите е около 27 минути, с тенденция да се увеличава. При това по време на разговор говорещият не просто гледа събеседника си, а се занимава и с други неща. Защо да не погледа и реклама през това време?", пита реторично Бейтс. Като например реклама на доставчик на пици.

Първата реклама в Skype се появи още през март тази година. 

Засега не е известен начинът, по който ще се показват рекламните съобщения. Това може да става чрез показване на изскачащи прозорци; рекламата може да звучи на фона на разговора или под друга форма. Знае се само, че в Skype в момента разглеждат всички възможни варианти. 

Тони Бейтс стана главен изпълнителен директор на компанията през октомври 2010 г. Пред това той бе високопоставен мениджър в компанията за мрежови решения Cisco.  Като вицепрезидент в тази компания Бейтс е ръководил бизнес за 20 млрд. долара годишно и състав от над 12 500 души. И след придобиването на  Skype от страна на Microsoft Бейтс остана начело на компанията и ще се грижи за „осребряване“ на огромния брой потребители на услугата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:14 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
imoti360
преди 12 години
Страшно мразя този вид спам - непоисканата реклама. Дали ще бъде с някакви печатни , дигитални или какъвто и да е вид и форма - ПРОСТО ГИ МРАЗЯ !!! Като ми трябва нещо , аз знам как да си го намеря.същата работа е и по време на рекламите по телевизията - рекламите винаги са с по-високо нива на звука . Страшно е дразнещо , но екипът от различни специалисти които се занимават с този процес си мислят че ни действа положително . На практика това е много много грубо . Забелязва се и един друг факт . Рекламите по всички наши телевизии се излъчват с много малки изключения по едно и също време. На практика където и да превключиш просто гледаш ТЪПАТА РЕКЛАМА искаш - не искаш просто те задължават да го правиш. Уважаеми господа Рекламодатели направете си един простичък експеримент с хора които гледат някакъв филм в който самите хора знаят че ще имат възможност да си елиминирват рекламите по време на филма. Познайте от 3 пъти колко от да речем 100 човека ще се възползват от тази опция?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още