Инвестор.БГ АД придоби 100% от капитала на медийната компания "Аз Медиа" ЕООД. Така към портфейла на интернет компанията се добавят сайтовете Аz-jenata.bg, Аz-deteto.bg и сайтът за трета възраст LudiMladi.bg. Другите сайтове, включени в Аз медиа, не са предмет на договора.
Част от плащането по сделката е предвидено да бъде извършено в акции на Инвестор.БГ.
Очакваните приходи на "Аз Медиа" ЕООД за тази година са за около 200 хил. лв.
"Портфолиото на Инвестор е изградено с цел всеки проект да позволява ясна сегментация на целевите групи по пол, възраст и/или интереси. Към днешна дата чрез нашите сайтове беше трудно да бъдат целево достигнати чисто семейните теми, майчинството и децата ", коментира Лазар Малаков, търговски директор на Инвестор.БГ.
“Основна причина за придобиването на Аз Медиа са силният бранд на Az-jenata.bg и фактът, че компанията има потенциал за много атрактивна оперативна печалба и е със сходна на нашата корпоративна култура“, коментира Любомир Леков, председател на борда на директорите на Инвестор.БГ АД.
“Многократно през годините имах различни предложения за сайтовете в Аз Медиа. Приех предложението на Инвестор, защото те са наистина положителен и силен партньор и в техни ръце сайтовете от групата Аз Медиа ще се развият най-добре”, коментира Жюстин Томс, основател и Мениджър бизнес развитие на Аз Медиа.
“Вярвам в успеха на това ново партньорство и в бъдеще ще продължа да ръководя сайтовете и въобще проектът Аз медиа. Желанието ми е медиите да продължат да се развиват и да продължа да допринасям за това, разбира се, вече и с подкрепата на екипа на Инвестор”, добавя Томс.
Медийната група "Аз Медиа" ЕООД е основана през 2002 г. Първият сайт на компанията е Az-jenata.bg и стартира на 8 март 2002 г. Az-jenata.bg е най-посещаваният женски сайт в сегмента 30-45 години, с акцент семейство и майчинство (по данни на Гемиус).
Az-deteto.bg и LudiMladi.bg са уникални сайтове, без аналог у нас, като Az-deteto.bg е единственият детски сайт, който отговаря на световните стандарти за безопасен интернет. Месечно групата достига до над 300 000 уникални потребители (по данни на Гемиус).
След днешната сделка и придобиването на Imoti.net на 27 юни Инвестор.БГ АД вече достига до 55% от интернет аудиторията в България.
Свързани компании:
преди 13 години Какво Яхуу,направо Гугъл... ;-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Супер, Браво!!!!!!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Нищо чудно. Като гледам натам отиват нещата. :-D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Утре да не излезе новина, че сте купили Яхуу;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Ей не се спряхте бе! Изкупихте всичко вече! :-D :-D :-D отговор Сигнализирай за неуместен коментар