Социалната мрежа LinkedIn търси бизнес възможности в Китай, макар интернет пазарът в страната да се определя като „сложен”, обяви високопоставен служител на компанията, цитиран от Ройтерс.
За момента присъствието на LinkedIn в Китай е доста ограничено, но все още сайтът остава една от малкото чуждестранни социални мрежи, до които е позволен достъп. Facebook и Twitter например са блокирани и не са достъпни за потребителите в Китай.
„Китай е много конкурентен пазар”, коментира Арвинд Раджан, вицепрезидент за азиатско-тихоокеанския регион в LinkedIn. „Съществуват политически и технически предизвикателства. Има много неща, през които трябва да минем”, обяснява той.
През февруари тази година достъпът на китайските потребители до LinkedIn бе временно блокиран.
През последните дни LinkedIn е в центъра на вниманието заради успешното листване за търговия на акциите на компанията. Всичко за пласирането на емисията, презаписването й и силното повишение по позицията от последните дни може да проследите тук.