Мобилните устройства се очертават като все по-важен канал, по който компанията за групово пазаруване Groupon ще реализира продажбите си. Прогнозите са, че до две години именно през мобилните устройства ще се осъществяват около половината от поръчките на потребителите, пише Emoney.com.
“Мобилните устройства са огромен пазар за Groupon. Вярвам, че през следващите две години те могат да достигнат 50% дял от всичките ни продажби“, коментира вицепрезидентът по въпросите на мобилните партньорства на компанията Майкъл Шим.
Друг аспект с огромен потенциал в развитието на Groupon е локализацията на услугите. В Чикаго например е стартирана услуга, която позволява на потребителите да решат по кое време и на кое място да обядват или вечерят, възползвайки се от специалните предложения от мрежата.
Само в първите дни от пускането на услугата над 1 000 търговски обекта са се включили в предоставянето на оферти в реално време, обясняват от Groupon.
Изказването си Шим е направил по време на конференция, посветена на мобилните устройства, електронната търговия и електронните разплащания, която се провежда в Сиатъл, САЩ.
На нея директорът на Starbucks по въпросите на електронните платформи е посочил, че плащанията през мобилни устройства в заведенията на веригата нарастват драстично. За това спомагало и пускането на приложение за разплащане, разработено за iPhone.
Приложението вече се използва от милиони потребители и резултатите били впечатляващи. Само в рамките на три месеца над 3 млн. души са го използвали, за да заплатят сметката си в Starbucks.