IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Рекламата на българския туризъм по европейските канали ни струва 6,5 млн. лв.

Това показват резултатите от проекта за реклама, реализиран от Министерството на икономиката

14:34 | 28.04.11 г. 1
Рекламата на българския туризъм по европейските канали ни струва 6,5 млн. лв.

Общата стойност на телевизионната кампания на българския туризъм по четири от най-гледаните паневропейски телевизионни канала, реализирана чрез сключени директни договори с телевизиите, е 6,5 млн. лева.

Това сочат резултатите от реализацията на проект: "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали" на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.

Проектът е на стойност 7,5 млн. лева и се финансира по линия на оперативна програма "Регионално развитие". България като туристическа дестинация е рекламирана от Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel.


По Eurosport излъчванията на 30-секундните клипове са били 561, по Euronews - 952, по National Geographic Channel - 504, а по Discovery Channel - 1020. По Eurosport и Euronews е бил излъчван общ имиджов клип, а по другите две телевизии освен имиджов, са били излъчени и продуктови клипове на тема "Култура" и "Природа". Над 50 на сто от клиповете са били излъчени в най-гледаното време на всяка една от телевизиите. По данни на телевизиите над 137 млн. зрители са гледали клиповете по четири и повече пъти.

Кампанията се е провела от 6 септември до 27 декември и от 31 януари до 27 март 2011 г.

По време на телевизионната кампания е била осъществена и интернет кампания в сайтовете на Eurosport, Euronews, National Geographic Channel. Общият брой на достигнатите импресии на рекламните банери в трите интернет сайта е над 14 млн.

Организаторите на кампанията обясниха, че тя е по-скоро имиджова и цели да повиши информираността за България и за възможностите за туризъм у нас. Тепърва предстои да се измери ефектът от кампанията.

(БТА)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:52 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 1
bertram
преди 13 години
Само едно не мога да разбера... даваме 6-7 милки за реклама и успяваме да спечелим Ханс или Гюнтер или Джон или Серьожа да дойдат да почиват в България.Кацат на летището в Бургас, плащат само 150 лева за такси до слънчев бряг, а в несебър им купуват еврото по 1.5 най много... ако много знаят има и яки момчета да ги шамаросат - безплатно.Чудя се защо от една страна се опитваме да се рекламираме, а от друга си затваряме очите за бакшиши и мошенници, които на практика обесмислят цялата реклама.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още