Нетната печалба на Yahoo е паднала с 28% през първото тримесечие, но надмина пазарните очаквания, докато компанията се бори да увеличи дела си на пазара на интернет реклама.
За целта Yahoo си партнира с Microsoft, стремейки се да подобри технологията на своята търсачка, пише BBC.
Засега обаче промените все още не са започнали да се отплащат, посочват от Yahoo.
Печалбата на интернет компанията за първото тримесечие е 223 млн. долара, или 17 цента на акция, в сравнение с 310 млн. долара, или 22 цента на акция, за същия период преди година.
Тримесечните резултати на Yahoo надминаха прогнозите на анализатори и изпратиха акциите на компанията с 5,1% нагоре до 16,94 долара в сутрешната търговия на Wall Street.
Смесените данни за развитието на Yahoo идват две години, след като главният изпълнителен директор Карол Барц пое ръководството, опитвайки се да съживи растежа.
Барц каза пред репортери, че приходите на компанията няма да се върнат на нивата отпреди да се сключи сделката с Microsoft преди края на тази година.
Нетните приходи на Yahoo, които изключват комисионите, платени на партньорски сайтове, възлизат на 1,06 млрд. долара за тримесечието до 31 март, което надмина пазарните очаквания, но е с 6% по-малко от миналогодишните приходи от 1,13 млрд. долара.