IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Приходите от реклама в американските вестници на 25-годишно дъно

Вестниците залагат на електронните си издания за повече приходи

13:10 | 16.03.11 г.
Приходите от реклама в американските вестници на 25-годишно дъно

Приходите от реклама в американските вестници са достигнали 25-годишно дъно, тъй като маркетинговите бюджети се пренасочват към интернет, предаде AP.

През миналата година рекламодателите са похарчили 25,8 млрд. долара за реклама в хартиените и електронните издания на вестниците, според данните на националната организация на издателите в САЩ Newpaper Association of America. Това е най-ниското ниво от 1985 г., когато рекламата във вестниците е била за 25,2 млрд. долара.

Като се отчете инфлацията, рекламата във вестниците сега е на равнището отпреди почти 50 години. През 1962 г. вестникарските реклами са били на обща стойност 3,7 млрд. долара, което съответства на около 26 млрд. долара днес.

Рекламата в печатните издания намалява през всяка от последните пет години, като драстично сви основния източник на приходи за издателите. Въпреки че икономиката постепенно се подобрява, вестниците все още имат по-малки приходи, тъй като рекламодателите се обръщат към безплатни или по-евтини алтернативи в интернет.

Вестниците залагат на електронните си издания за повече приходи. Онлайн рекламата е донесла 3 млрд. долара на вестниците миналата година, което е ръст от 11% спрямо предходната година. Междувременно печатните им реклами са намалели с 8% до 22,8 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:15 | 28.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още