Coca-Cola Japan засне новия си пакет телевизионни реклами с триизмерна технология, но ще ги излъчва в обичайния двуизмерен формат, тъй като повечето домакинства все още нямат 3D телевизори, предаде AP.
Coca-Cola е сериозно решена да спечели в 3D сектора и да бъде първата голяма компания в Япония, която използва тези технологии в телевизионна реклама, посочва Дан Сейър, президент на японското подразделение на концерна.
„Вярваме, че въвеждаме този феномен в сектора“, допълва той.
На репортерите, присъствали на представянето на новите реклами днес, бяха раздадени специални 3D очила, за да гледат триизмерните клипове, в които някои изображения изглеждаха, сякаш „изскачат“ от екрана.
Подобни филмчета обаче изглеждат неясни без специални 3D телевизори, така че ще бъдат показвани в някои магазини и на събития, на които се осигуряват 3D телевизори и очила.