Американската медийна компания Time Warner обяви 22% ръст на печалбата си за четвъртото тримесечие на 2010 година на годишна база. Освен това инвеститорите бяха зарадвани от прогноза за двуцифрен ръст на печалбата за 2011 година и увеличаване на дивидента с 11 на сто.
С основна заслуга за добрите новини е раздвижването на рекламния пазар в САЩ, съобщава Wall Street Journal. През тримесечието е постигнат ръст от 21% на приходите от реклама при телевизионните канали на компанията.
Очакванията на мениджмънта са силното представяне при рекламата да продължи и през тази година.
Оперативната печалба на телевизионното направление на компанията, което упрявлява канали като HBO, CNN и TBS, се увеличава с 20 на сто, а приходите нарастват с 14 на сто.
Цялата компания на Time Warner 769 млн. долара, или 68 цента на акция. За същия период на 2009 година печалбата беше 631 млн. долара, или 53 цента на акция. Приходите като цяло се увеличават с 8,4 на сто до 7,81 млрд. долара.
Предварителните прогнози на анализаторите бяха за печалба от 62 цента на акция и продажби за 7,47 млрд. долара.
Заради силните резултати пазарната капитализация на Time Warner скача с 8 на сто днес, като цената на акция достига 34,90 долара за брой.