Според разчетите на Мтел ръстът на фиксирания броудбанд (широколентов достъп до интернет) в България до 2019 г. може да бъде 85%, съобщи главният изпълнителен директор на Мобител Андреас Майерхофер пред журналисти по време на отбелязването днес на 15-годишнината на компанията у нас.
От компанията прогнозираха също увеличение на абонатите на комбинирани услуги до 2 млн. през 2019 г., като дотогава нивото на проникване на IP телевизията у нас може да достигне 32%.
От ръководството на компанията посочиха, че през следващите години ще се фокусират върху развитие на броудбанд магистрали в страната и предоставяне на комбинирани услуги с високо качество. „Фиброоптиката е основната технология, която ще развиваме, следвана от мобилните услуги, и те могат перфектно да се комбинират“, отбеляза Майерхофер.
По последни данни на Мобилтел към август тази година клиентите на компанията са достигнали 5,2 млн. На ден компанията обслужва средно около 23 хил. клиенти чрез кол център, а за осемте месеца на годината трафикът й е 4,15 млрд. минути. Компанията има към момента 186 магазина в страната.
По време на днешната пресконференция беше обявено и предстоящото придобиване от страна на австрийския собственик на Мтел Telekom Austria AG на кабелните оператори Мегалан и Спектрум Нет.
преди 14 години Ясно, журналистическото бъркане на хиляди, милиони, милиарди върви с пълна сила и при телефонните разговори. Ако разговорите са наистина само 23000 на ден, то средната им продължителност трябва да е 752 минути на разговор, за да направят 4.15 млрд. минути за 8 месеца. Common sense anyone? отговор Сигнализирай за неуместен коментар