Близо три милиона лева ще бъдат използвани за рекламна кампания в интернет, която да популяризира България като туристическа дестинация. Това съобщиха при представянето на проекта за създаването на мултимедиен каталог на туристически обекти в България от Министерството на икономиката.
Финансирането на проекта е по програмата „Регионално развитие“, като общата му стойност е 6,41 млн. лв.
От тази сума 1,8 млн. лв. са предвидени за доразвиването на официалния
туристически сайт на България, съдържащ единна система за туристическа информация, както и за създаването на мултимедийния каталог на туристическите маршрути.
В каталога ще бъдат включени 400 туристически обекта, за които ще има информация на девет езика, съобщи ръководителят на проекта Стоян Георгиев.
преди 14 години Абсолютно неефективно се използват парите за такива дейности. Хвърлят се безумни пари за глупости, а не се правят елементарни неща.... Преди време бях тръгнал за Крушунските водопади, по целия път няма една указателна табела, аз където бях проучил пътищата едва го намерих, да не говорим за хора дето не знаят къде е.... а мястото е страхотно и би трябвало дори и да не си тръгнал за там с рекламни и указателни табели да те заинтригуват да отидеш, защото наистина си струва. Ние наистина не знаем да използваме и не ценим невероятните забележителности, които имаме, за съжаление. отговор Сигнализирай за неуместен коментар