IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Почти 90% от телевизионната аудитория не гледа рекламите

Потребителите на Острова помнят най-много посланията, които са видели по телевизията, но всъщност никой не знае със сигурност колко точно са видените реклами

16:44 | 24.08.10 г.
Автор - снимка
Създател
Почти 90% от телевизионната аудитория не гледа рекламите

Общо 86% от телевизионната аудитория винаги пропуска излъчваните реклами между и в средата на програмите, показва проучване на изследователската компания YouGov, направено по поръчка на Deloitte.

В същото време участвалите в проучването, потребители от Великобритания, казват, че от всички рекламни формати предпочитат да се осведомяват за нови продукти и предложения на пазара именно от телевизията, като помнят най-много тъкмо тези реклами.

Интернет остава най-силната медия за търсене на информация, а вестниците – за различни видове обяви, поне според отговорилите в изследването.

Резултатите обаче за пореден път показват кой е основният проблем на телевизията в очите на рекламодателите. Макар и потребителите да казват, че предпочитат телевизионните рекламни формати, те на практика потвърждават, че не следят именно този тип реклама.

„Сред основните грижи на рекламодателите в телевизията е измеримостта. Докато телевизията потенциално може да генерира милиарди от от търговското си влияние всеки ден, то е трудно да бъде измерено с точност колко от тези реклами са били видени“, коментират пред Guardian от Deloitte.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:22 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още