Общо 86% от телевизионната аудитория винаги пропуска излъчваните реклами между и в средата на програмите, показва проучване на изследователската компания YouGov, направено по поръчка на Deloitte.
В същото време участвалите в проучването, потребители от Великобритания, казват, че от всички рекламни формати предпочитат да се осведомяват за нови продукти и предложения на пазара именно от телевизията, като помнят най-много тъкмо тези реклами.
Интернет остава най-силната медия за търсене на информация, а вестниците – за различни видове обяви, поне според отговорилите в изследването.
Резултатите обаче за пореден път показват кой е основният проблем на телевизията в очите на рекламодателите. Макар и потребителите да казват, че предпочитат телевизионните рекламни формати, те на практика потвърждават, че не следят именно този тип реклама.
„Сред основните грижи на рекламодателите в телевизията е измеримостта. Докато телевизията потенциално може да генерира милиарди от от търговското си влияние всеки ден, то е трудно да бъде измерено с точност колко от тези реклами са били видени“, коментират пред Guardian от Deloitte.