Въпреки огромното покритие на аудиторията в интернет, което имат социални мрежи като Facebook, маркетолозите продължават да залагат на сайтове с локално съдържание при опитите си да достигнат аудиторията в дадена страна.
Такава е практиката в 69% от рекламните кампании, става ясно от изследване на Harris Interactive за настроенията сред рекламните агенции и маркетолозите, цитирано от BizReport.
Едва една трета от големите компании с приходи над 100 млн. долара използват Facebook, за да достигнат до клиенти. Като причина за ниския интерес се посочват трудностите при управлението на информацията, измерването на ефективността, както и намирането на релевантно локално съдържание, където да се излъчва рекламата.
След сайтовете с локално съдържание най-често използваният начин за достигане на аудиторията в даден географски регион е печатната реклама, която се прилага в 62% от случаите. В 59% от кампаниите се организира събитие, а в 46% - представяне на продукта.
В изследването са участвали 105 мениджъри на глобални марки. Отговорите надхвърлят 100%, тъй като запитаните са давали по повече от един вариант.
Едва 45% от тях използват фен страници в социалните мрежи, а под 30% ползват услугите на платени социални мрежи. 17% посочват, че използват текстови съобщения, става ясно от проучването.