IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Research In Motion с ръст на печалбата от 20% за първото тримесечие

Резултатите на производителя на Blackberry обаче се оказаха незадоволителни за инвеститорите

09:29 | 25.06.10 г.
Автор - снимка
Създател
Research In Motion с ръст на печалбата от 20% за първото тримесечие

Research In Motion, производител на смартфоните Blackberry, обяви ръст на печалбата си от 20 на сто на годишна база за първото тримесечие на фискалната година. Въпреки това обаче акциите на компанията попаднаха под силен натиск на фондовата борса.

Печалбата на канадската компания за трите месеца до 29 май, които се явяват първо тримесечие на фискалната година, възлиза на 768,9 млн. долара, или 1,38 долара на акция. Година по-рано положителният резултат беше 643 млн. долара, или 1,12 долара на акция.

Предварителните очаквания на анализаторите бяха за печалба от 1,34 долара на акция, предава АР.

Приходите на Research In Motion за тримесечието бележат ръст от 24 на сто до 4,24 млрд. долара, което също бе под очакванията. Анализаторите прогнозираха приходи от 4,35 млрд. долара, а самата компания бе заложила таргет от 4,25-4,45 млрд. долара.

Данните показват, че продажбите на Blackberry са нараснали с 43 на сто на годишна база до 11,2 млн. броя. За периода обаче са добавени едва 4,9 млн. нови абонати, което е под очакванията на компанията.

Прогнозата на RIM за второто тримесечие на фискалната година са за печалба на акция от 1,33-1,4 долара на акция, базирани на продажби в размер на 4,4-4,6 млрд. долара.

След публикуването на отчета, в рамките на удължените часове за търговия, акциите на RIM поевтиняха с 4,6 на сто до 55,90 долара за брой. В рамките на сесията, преди отчетът да бъде предаден, бе регистриран спад от 1,8 на сто.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:55 | 18.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още