“Български държавни железници” ЕАД стартира услугата „Интернет-продажба на железопътни билети”, съобщиха от националния жп-превозвач.
Новата услуга е част от стратегията на дружеството за повишаване на неговата конкурентноспособност. Услугата е достъпна чрез интернет страницата на международно пътническо бюро „Рила” (www.bdz-rila.com) и се предлага както на български, така и на английски език.
За да изпрати запитване и заявка за закупуване на железопътни билети и да направи резервации чрез интернет, клиентът е необходимо да се регистрира в системата за плащане, като получава свое потребителско име, парола за достъп, както и потребителски профил. Задължителни данни при регистрацията са имената по документ за самоличност на лицето, което ще пътува, както и на лицето, което ще получи билетите от посоченото място.
Процесът на закупуване на железопътен билет чрез плащане по интернет преминава през следните етапи: регистрация на потребител (клиент) в системата за он-лайн плащане; изпращане на заявка за пътуване чрез електронна форма по e-mail; получаване по e-mail на оферта с цена, съгласно изпратената заявка в срок до два работни дни; съгласие на клиента с указаните цени и условия и плащане чрез банкова карта; получаване по e-mail на две потвърждения - едно от банката за успешен или неуспешен паричен превод и второ от търговеца с информация за платените билети и условията за получаване.
Плащането на билета се извършва не по-късно от пет дни преди началната дата на пътуването, а в случаите, когато е необходимо ползването на пощенска услуга – не по-късно от седем дни.
преди 14 години А банкова гаранция гарантираща плащането?Вместо да карат леличките да отговарят на мейли, да направят една система за онлайн продажби.*** излагацията. Все едно сме 1995 г. отговор Сигнализирай за неуместен коментар