Досега Столична община е печелила от рекламни съоръжения по 1,5 - 2 млн. лева годишно. Сега се подготвя търг за тези съоръженията за външна реклама на минимална цена от 6 млн. лв.. Това каза по време на „Банки, инвестиции, пари 2010“ Минко Герджиков, заместник-кмет на София.
По думите му към търга има много голям интерес.
Герджиков каза още, че метрото на София всеки ден се ползва от 200 хил. души. С пускането на втората линия през 2012 г. трафикът на града ще бъде облекчен допълнително.
Вече се подготвя и третият метродиаметър, който ще свърза кв. Княжево с кв. Подуене. Общината ще използва и 50 млн. евро по оперативна програма „Регионално развитие“ за модернизация на тролейбусите и трамваите.
преди 14 години "Столицата" се опитва да "печели", без, реално, да създаде СТОЙНОСТ."Столицата", кзвам, а визирам онези, дето държат властта. Донякъде ги извинява това, което НЕ знаят.А не го знаят благодарение на предпоследния кмет - той беше лично информиран. Той не стори нищо по тази повод - отговорността лежи върху него. Защото, едно е 1-2 милиона и друго 10 и горница.Кой го боли, обаче, да смята? отговор Сигнализирай за неуместен коментар