Интернет домейните с разширение „.kitchen“ (кухня) са най-поръчвани сред новите домейн имена, съобши хостинг компанията СуперХостинг.БГ.
Разширението „kitchen“ е закупено от 9,6% от клиентите на компанията, които са предпочели някои от новите домейни. Сред останалите предпочитани разширения са „guru“ (9,3%), което е подходящо за консултанти, лектори, преподаватели и широк спектър от специалисти, „construction“ (5,6% от клиентите са го предпочели), подходящо за строителни фирми и „.estate“ (5%) за недвижими имоти.
Челната петица се допълва от разширенията „.lighting“ (4,6%), за осветителни тела, а на шесто място с 3,7% е домейнът „gallery”, който е подходящ за галерии, художници, фотографи и други професии, свързани с изкуството.
От СуперХостинг.БГ са направили и статистика за дължината на всички регистрирани от нея домейни, с всякакъв тип разширения. Така става ясно, че 7,6% от клиентите на хостинг компанията са избрали интернет имена с по-малко от шест символа, най-много (40%) от потребителите са закупили такива с дължина между 6 и 9 символа, следвани от домейните с между 10 и 15 символа (39,4%) и тези с между 15 и 20 символа (11,5%). Имена с над 20 символа са придобили едва 1,4% от клиентите.
„Най-важното предимство на новите домейн имена е, че те много по-добре открояват един бизнес в сравнение с по-общите традиционни домейни и поставят акцента върху специфичната сфера на дейност на всеки уеб проект”, споделя Любомир Русанов, управител на СуперХостинг.БГ.
До края на лятото предстои пускането на нови имена, включително „.moda“, „.consulting“, „.credit“, „.gratis“, „.digital“, „.finance“ и „.city“. Очаква се това да допринесе за нарастване на интереса към новите домейн имена у нас.
преди 10 години Мисля, че скоро ще стане огромен гювеч с фирми с подобни имена, както и с измами с имена на фирми с еднакво име на домейна и различно разширение. Дано не съм прав де. отговор Сигнализирай за неуместен коментар