Пинкъс не иска да коментира конкретни планове за набрания от IPO-то капитал, позовавайки се на правилата за „тихия период“ на американските ценни книжа и борси, когато компаниите стават публични. Той посочи обаче, че в миналото си Zynga е похарчила стотици милиони долари на центрове за данни.
Той спомена и придобиванията, включително сделката за 53,3 млн. долара за Newtoy Inc., производител на известната игра “Words With Friends”. През 2010 г. и първите девет месеца на 2011 г. Zynga е финализирала 20 придобивания.
Голямата вяра
„Ние вярваме по-силно в бъдещето на играенето и на социалните игри, отколкото всяка друга компания и искаме да бъдем в позиция, в която имаме ресурси за повече инвестиции в това бъдеще, отколкото всяка друга компания“, каза Пинкъс.
Само 5% от 828 млн. долара приходи на Zynga за първите 9 месеца на годината идват извън Facebook Inc. Опасенията на инвеститорите от зависимостта на Zynga от социалната мрежа може да намалеят с течение на времето, когато се добавят и потребителите на мобилни устройства и други платформи, заяви в интервю главният оперативен директор Джон Шепърт.
„Радваме се, че сме във Facebook, защото това е мястото, където всички играчи играят“, казва Шепърт, който напусна по-рано през годината Electronic Arts Inc., за да започне работа в Zynga.
„Същевременно обаче сме развълнувани от новите платформи. Направихме големи инвестиции в мобилните устройства, отчетохме ръст на нашите мобилни потребители, както в IOS, така и в Android, и също така сме и на някои от нововъзникващите платформи като Google+“.
След като удари звънеца и проведе на интервюта с медиите Пинкъс заяви, че възнамерява да прекара петък следобед в разработване на игри.
„Ще прекарам остатъка от деня в работа над продуктите ни“, заяви той. „И смятам, че това е най-доброто, което заслужават инвеститорите ни и че по този начин ще бъдем най-добре възнаградени в дългосрочен план“.