IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хр. Попов: Най-добрият капитал за бизнеса ще дойде от пазара

Преди да търсят средства младите предприемачи трябва да проверят дали залагат на работеща идея, заяви изпълнителният директор на Fast Track

20:06 | 25.11.13 г. 3
Хр. Попов: Най-добрият капитал за бизнеса ще дойде от пазара

Най-хубавият капитал е този от самия пазар, коментира в ефира на Bulgaria On Air изпълнителният директор на Fast Track и лектор в предстоящото събитие 9 Academy Христо Попов.

Според Попов преди да търси финансиране предприемачът трябва да провери дали идеята, на която залага, работи. "Ако е добра, намирането на средствата ще е по-бързо и на по-ниска цена", коментира изпълнителният директор на Fast Track. Той подчерта, че зад успеха на всяка бизнес идея трябва да стоят хора, които се стремят към нея с желание.

По думите му младите хора трябва да избират компанията, за която ще работят, първо по това дали виждат потенциал да реализират себе си там и на второ място според предлагането заплащане.

"Не познавам предприемач, който е създал велика фирма, като тръгнал с идеята да прави много пари", коментира Попов. Той подчерта, че ще участва в стартиращата през януари 2014 9 Academy, за да сподели натрупаните през годините впечатления и поуки от допуснати грешки при осъществяването на различни бизнес идеи.

"Образователната система е длъжник на всички, тъй като в университета ни учат на знание, не на мислене. Правилният подход към обучението е как ще бъде използвано това знание", коментира още Попов.

"Записалите се в 9 Academy ще получат знания в девет различни модула, сред които маркетинг, PR, HR и т.н., за да придобият ключови мениджърски компетенции", коментира на свой ред Байчо Геoргиев, ръководител на "Бизнес клуб УНСС“.

Телевизия Bulgaria On Air е медиен партньор на събитието.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:03 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

2
rate up comment 2 rate down comment 0
Ironhorse
преди 10 години
Всичко друго, като изброеното, сред които маркетинг, PR, HR и т.н., са бла бла бла.Никой, ама никой няма да сподели истински данни за маркетинга, който му е струвал милиони.Това са писания на някакви професорчета, които са много далеч от истината.Истинските маркетингови проучвания се пазят от компаниите като зениците на очите им.Та така ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 5 rate down comment 0
Ironhorse
преди 10 години
По мое скромно мнение деветте области на необходими знания са:1. Как да се оправяме с корумпираната администрация, по области на контрол на които подлежи бизнес активността.2. Как да се оправяме в съда при съдебни искове, контра искове, наказателни постановления и прочие.3. Никога, ама никога не вземайте кредит от банка при сегашните условия.4. Как да оцелеем на пазара и прилагане на хитрости срещу сивата и черната икономика (ако искате да сте с бял бизнес)5. Как и по какви критерии да си изберете счетоводител.6. Кака да оптимизирате разходите така, че преди да наемете служител, въпросът да е може ли да не го назнача, а с подобрения или нововъведения да постигна по-голяма производителност и качество.7. Мисли в мащаб на достъпен пазар на 500 милиона (ЕС). Който работи само за вътрешния пазар е ни жив, ни умрял.8. Споделяй бъдещи печалби с утвърден партньор в бизнеса, не сегашните които си изкарал сам.9. Вина ги мисли позитивно, и имай винаги една идея за реализиране в резерв.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още