Well-being на работното място (благосъстоянието на служителите) става все по-важна тема в България. Това показват резултатите от първото проучване в страната, посветено на темата как компаниите разбират и прилагат well-being, което е реализирано от Българската асоциация за управление на хора (БАУХ), denkstatt България и Евдемония Сълушънс в периода септември - октомври 2017 г.
Българските HR професионалисти разбират това понятие най-вече като усещане за смисъл, принадлежност и принос, както и като изграждане на работна среда на доверие, подкрепа и откритост. Дейностите, насочени към подобряване на благосъстоянието, се свързват предимно с допълнителни социални пакети и бонуси, предлагани на служителите, а не толкова с цялостна концепция, обвързана с организационната култура.
та и затова решихме да проверим как тя присъства в България“, споделя Климентина Рашева, управляващ партньор в denkstatt България, цитирана в прессъобщение.
Благосъстоянието се определя като баланс между четири енергии: физическа, емоционална, умствена и духовна. Създаването на организационна култура и среда, където хората да максимизират представянето си като управляват личната си енергия, вместо само времето, както досега, е голяма възможност пред компаниите и работодателите в момента.
„Ние знаем, че това вече е ключова тема в устойчивото развитие на компаниите по света и затова решихме да проверим как тя присъства в България“, споделя Климентина Рашева, управляващ партньор в denkstatt България, цитирана в прессъобщение.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
преди 6 години Ала-бала ... взаимоотношенията работодател-наемник винаги почиват на една основа-заплащането . Всичко останало е парфюм , за да се маскира вонята която няма как да е приятна .Пък ти си търси чорбаджия дето да е влюбен в тебе ! : )))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Ти май още живееш зад желязната завеса, а? Знаеш ли колко хора се махат от някъде поради прееван мениджмънт и меко казано отровна среда на работа? И дори отиват някъде другаде при по-ниско заплащане. Аз лично съм го правил и не съм съжалявал нито ден за избора ми. Горе са писали точно това, но меко казано и извъртяно. Че меринджейте не понасят да им се казват, че са се оср***ли тип "право, куме, в очите". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Пълни глупости ... единствената връзка която управлява взаимоотношението работодател-служител , е размерът на заплатата в края на месеца...всичко останало / в статията също / е плява за оправдаване на работното време . отговор Сигнализирай за неуместен коментар