IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Д-р Николаидис: Социалните медии имат голямо влияние върху общественото мнение

Заливането с реклама расте и маркетинг специалистите трябва да въвеждат нови начини на ефективна комуникация

11:18 | 01.11.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Д-р Николаидис:  Социалните медии имат голямо влияние върху общественото мнение

Живеем в ерата на „скоростта“ в комуникацията. Информацията се движи изключително бързо и с различни средства; начинът, по който хората се информират се променя. Социалните медии имат голямо влияние върху общественото мнение. От уста на уста е техника, която става по-мощна от всякога. Въпреки това маркетинговите комуникации трябва да бъдат изучавани внимателно.

Новите технологии бързо се разпространяват и позволяват на аудиториите да заемат по-интегрирана роля; тук идва нуждата от маркетинг на съдържанието. Съдържание, генерирано от потребителите, онлайн видео и блогове, е само част от инструментите, които вече се използват.

От друга страна, телевизията и радио станциите усърдно инвестират в онлайн технологиите, променяйки също формата си. Те използват дигитална технология, инвестират в интернет телевизия или радио и създават онлайн портали за новини, като се опитват да комуникират с публиките си по нови канали. Медийните компании трябва да разберат, че единственият начин да удължат живота на бизнеса си е да са ориентирани към бъдещето  и да планират в дългосрочен план. За съжаление някои медии (както и много други компании) не могат да видят катаклизмите, които се случват както в комуникацията, така и в социално икономичната структура на обществото ни.

В контекста на комуникацията в момента ставаме свидетели на една среда, затрупана с реклама; среда с медиен плурализъм, наситена с послания. Маркетолозите трябва да се справят с този проблем. Вярно е, че средностатистическият човек приема стотици рекламни послания всеки ден (ТВ, радио, вестници, интернет, списания, билборди, подвижна медия, имейли, съобщения по мобилния телефон, знаци, лога и т.н.). Заливането с реклама расте и маркетинг специалистите трябва да въвеждат нови начини на ефективна комуникация с потребителите.

Разработването и въвеждането на интегрирани маркетингови комуникационни програми вече не е достатъчно. Нуждата от микро маркетинг е по-очевадна от всякога. Маркетолозите трябва да сегментират и таргетират пазара внимателно. За да се пробие засипването с реклами са нужни креативност, уникалност и повторение, които да бъдат съобразени с новите медии,

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:20 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още