IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Тест драйв на ваканционни имоти: Пробвай, преди да купиш

Строители на скъпи жилищни проекти в САЩ стават по-креативни и предлагат пробни почивки на потенциалните купувачи

10:20 | 07.09.09 г.
Тест драйв на ваканционни имоти: Пробвай, преди да купиш

„Пробвай, преди да купиш“ е маркетингова техника, която се свързва повече с реклами от типа телешопинг, отколкото с луксозни имоти. В днешната икономическа ситуация обаче строителите на скъпи жилищни проекти в САЩ стават по-креативни. Те предлагат пробни почивки – нещо като „тест драйв“ при имотите, който дава на потенциалните купувачи по-добра представа за офертата.

„Покупката на втори дом е голямо решение, особено по време на икономическа криза“, обяснява пред USA Today професорът от Сейнт Джон Фишър Колидж Кайл Рейнсън, експерт в сектора на имотите и консултант на компании за жилищно строителство. „Много купувачи искат да преценят различни лайфстайл фактори и дори времето за шофиране до даден имот, за да вземат предвид не само цената“.

Подобни пробни почивки дават възможност на хората да отседнат в сравним имот, да играят голф, да ползват заведенията за хранене, спа центрове и други удобства, обикновено на намалени цени. Обикновено в предложението също влиза задължителен оглед на имоти.

В миналото редица жилищни проекти в Щатите предлагаха на сериозните купувачи да играят голф или да вечерят в ресторант, но днешните пробни ваканции представляват по-скоро ваканционни пакети за няколко нощувки. Подобни схеми имат дори някои от най-престижните голф клубове в САЩ като Colleton River в Южна Каролина и Hualalai на Хаваите.

Освен че дава на потенциалните купувачи възможност да получат опит от първа ръка, подобен „тест драйв“ всъщност може да им донесе най-добрата цена, защото продавачите не искат да загубят заинтересованите клиенти, пояснява Рейнсън.

За пример от изданието посочват четиридневен престой на база all-inclusive в голф комплекса Encanterra в Куин Крийк в Аризона, който струва 299 долара за двама души през седмицата. Между 20 и 25% от подобни посещения водят до продажби, обяснява Шона Фармър, маркетинг директор на компанията.

„Хората са много предпазливи преди вземането на всякакви финансови решения. Смятаме, че това е добър начин да им дадем възможност да почувстват клуба като истински член“, допълва Джеф Тейх, генерален мениджър на Encanterra.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:42 | 24.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още