През първите шест месеца на 2009 г. веригата супермаркети “Пикадили” отчита 18% реализиран ръст в продажбите спрямо същия период на 2008 г. и 30% ръст в броя на клиентите, съобщиха от търговската верига.
Абсолютният размер на продажбите е достигнал 77,8 млн. евро за първата половина на 2009 г.
През първата половина на годината бяха открити три нови супермаркета на Пикадили на територията на страната - два в Пловдив и един в Ямбол, като общият брой на супермаркетите от веригата стана 22.
Стратегията за развитие на Пикадили включва изграждането на 20 нови супермаркета (2 000 – 4 000 кв. м площ) в градовете с население 40-50 000 жители; 50 магазина ”Пикадили Експрес” (100 – 400 кв. м площ), както и хипермаркети „Пикадили Екстра” с над 12 000 кв. м търговска площ.