Marriott International Inc., най-голямата щатска верига хотели, планира да добави 770 хотела към марката си в следващите четири години, тъй като рецесията принуждава независимите хотелиери в Европа и Близкия изток да прехвърлят ръководството на вериги със запазена марка, съобщи Bloomberg.
“В Европа хотелиерите идват при нас и казват, че искат да се присъединят към нашата марка”, е заявил Кевин Киърни, вицепрезидент на отдела за международно развитие на Marriott.
Заетостта на хотелите се е свила в цял свят, тъй като потребителите ограничават разходите си за отдих заради кризата, а компаниите намаляват бюджетите си за пътуване.
Marriott разполага с 1,5 млрд. долара револвиращ кредит за експанзия. “Имаме голяма ликвидност и балансите ни са силни”, е заявил от своя страна председателят на компанията Джей.У. Мариът. Той е добавил, че Marriott ще получи ново финансиране за проекти в Близкия Изток, Китай и Индия.