IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Фед пуска реклами по кината за защита на собствениците на жилища

Фед планира кампания, с която да предпази американците с просрочени ипотеки от злоупотреби и измами при консултациите за предпазване от отнемане на имота

11:45 | 30.03.09 г.
Фед пуска реклами по кината за защита на собствениците на жилища

Рекламата в кината в САЩ има нов клиент - Федералният резерв планира да стартира кампания, с която да предпази собствениците на жилища от злоупотреби и измами при консултациите за предпазване от отнемане на имота.

Рекламите имат за цел да привлекат вниманието към предупреждения, публикувани на сайта на Фед, и ще вървят в 14 града с висока степен на делата за отнемане на жилища заради просрочени ипотеки. В същите градове се наблюдава и бум на фирми, които искат пари за напътствия, по принцип предоставяни безплатно от организации с нетърговска цел.

30-секундният клип, който включва текст и аудио запис, показва снимки на отделни хора и семейства. Започва с въпроса „Изправени сте пред отнемане на жилището?“ и завършва с репликата „Не би трябвало да вреди да получиш помощ“. Финалните кадри показват съвети и друга информация по темата на сайта на централната банка.

„Хората, изправени пред процеси за отнемане на имотите им, са достатъчно стресирани. Последното нещо, което им трябва, е да им търсят още няколко хиляди долара. Има хора, които могат да помогнат и го правят безплатно“, коментира Сандра Браунщайн, директор на отдела за потребителски въпроси към Фед.

Рекламите на Фед ще вървят преди рекламите на филми и ще се прожектират в продължение на една седмица от 9 април в киносалони в седем щата – Аризона, Калифорния, Джорджия, Флорида, Мичиган, Невада и Охайо.

Проектът е дело на фирмата National CineMedia и ще струва на Фед 9 хил. долара за изработката и прожектирането в кината. „Всички ходят на кино. Колкото повече внимание привлечем, толкова повече потребители можем да защитим“, обяснява Браунщайн.

Докато щатското правителство налива стотици милиарди долари в спасяване на жилищния пазар, федералните агенции се опитват да спрат опитите на измамници да се възползват от нечии проблеми. В Щатите валят оплаквания от собственици на имоти, които имат затруднения с ипотеките си и плащат хиляди долари на хора, обещали да им уредят правителствена подкрепа, за да запазят домовете си.

Акцията на Фед идва по време на вълна от реклами, билборди и маркетинг от врата на врата от фирми, които се опитват да привлекат обърканите потребители. „Те са навсякъде – в прайм тайма, късно вечер, по радиото, на английски, на испански. Много са убедителни и наистина знаят как да рекламират пред хора, които са уязвими“, казва Патрисия Гарсия Дуарте, президент на организацията с нетърговска цел Neighborhood Housing Services of Phoenix. „Ние в нетърговския сектор нямаме този ресурс за рекламиране“, допълва тя.

Частни компании често искат хиляди долари за услуги, които потребителите като цяло могат да получат и безплатно. Агенциите с нетърговска цел предлагат консултации на собствениците как да кандидатстват за държавните програми.

И други държавни институции са пускали реклами в кината, но това е първата кино кампания за Фед. По времето на предишния председател на централната банка Алън Грийнспан имаше радио и телевизионни анонси за финансово образование с неговото участие.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:48 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още