85% от руснаците никога не са прибягвали до услугите на агенция за имоти, сочат данни от проучване на Russian Realty Research (R3), цитирани от Интерфакс.
Сред най-важните фактори при избора на агенция за имоти руснаците, които ползват техните услуги, отбелязват преди всичко положителната репутация на компанията на пазара (51%).
На второ място се посочва факторът безопасност и надеждност на сделката (46%), а на трето е приемливата стойност на услугата (38%).
От значение е високата професионална квалификация на служителите (36%), както и прозрачността на дейността на компанията и предоставянето на пълен комплекс от услуги (по 27%).
Високото качество на услугата посочват 25% от анкетираните, а наличието на система за отстъпки – 21%.
Проучването е проведено на 22-23 ноември, като са анкетирани 1600 души в 140 населени места в Русия. Статистическата грешка не надвишава 3,4%.