IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

ING RE: Разрастването на пазара на молове в ЦИЕ е за сметка на качеството

Компанията ще модернизира търговски центрове в Европа, като смята, че за това има потенциал и на новите пазари на континента

10:48 | 21.11.08 г.
Автор - снимка
Създател
ING RE: Разрастването на пазара на молове в ЦИЕ е за сметка на качеството

Разрастването на сегмента на търговски центрове на новите пазари в Европа в много случаи е било за сметка на качеството на тези нови търговски центрове, смятат от холандската компания за имоти ING Real Estate, цитирани от PropertyEU.

Тя планира да се фокусира върху модернизацията на търговски центрове в Европа, което ще се превърне в основна част от бизнеса й. Компанията смята, че в Централна и Източна Европа (ЦИЕ) има потенциал за такава дейност, за да може стандартът и качеството на някои от търговските центрове в региона да се приближат до тези на модерните обекти.

ING RE ще модернизира много от тези центрове чрез реконструкция, създаване на нова идентичност, в много случаи чрез добавяне на развлекателни площи, кафенета, кина, ресторанти и хотели.

Миналата година тя е отворила отново търговския център Nisa Liberec в Чехия след три години работа по неговата реконструкция. Благодарение на това площите в мола са се удвоили до 50 хил. кв. м, а броят на наемателите се е увеличил до 160 от 70.

Също така редица търговски центрове в Западна Европа са остарели и вече не оползотворяват пълния си потенциал по отношение на конкурентоспособност с други схеми в привличането на наематели и купувачи. Компанията е поела няколко проекта за реконструкцията на центрове в Брюксел и Амстердам.

Със своя фокус върху модернизацията компанията цели да се възползва от растящия пазар, който се движи от нарасналото търсене за търговски площи в резултат на стабилния прираст на населението и увеличената покупателна способност в Европа, пише изданието.

„Навсякъде в Европа има стари търговски центрове, които се приближават до датата, в която трябва да бъдат продадени, и вече не са в състояние да се конкурират с новото поколение модерни търговски центрове и развлекателни дестинации“, коментира Мено Маас, изпълнителен директор Развитие в компанията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:03 | 04.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още