IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Утрото е по-мъдро от вечерта и на пазара на имоти

Някои купувачи вече се решават на покупка едва след като са преспали в желания от тях имот

13:56 | 17.07.08 г.
Автор - снимка
Създател
Утрото е по-мъдро от вечерта и на пазара на имоти

Разумните купувачи често избират да „преспят“, преди да вземат решение за по-голяма покупка. Сега в Орландо и на други места от сриналия се пазар на имоти в САЩ някои купувачи на жилища имат възможност действително да преспят в самото жилище за вечер, преди да сключат сделка, пише Ройтерс.

Пазарът е много труден и трябва да предлагаш нещо в повече, за да можеш да продадеш жилище в днешно време, затова решихме да предложим това, коментира Пат Скифингтън, брокер на имоти от Орландо.

По думите му такава практика има потенциал да подпомогне значително маркетинга за правилния имот, при положение че има продавач и купувач, които са склонни да сключат сделка.

Пазарът в САЩ е преминал от „мегабум“ до гигантски срив в райони като Орландо, Маями и Лас Вегас, където спекулациите, крайно либералното кредитиране, както и немалка доза измами и алчност са увеличили цените повече от двойно между 2000 и 2005 г. Сривът в жилищните цени и последвалата вълна от отнети жилища, главно сред собствениците с високорискови ипотеки, доведоха икономиката на САЩ близо до състояние на рецесия и разтърсиха финансовата система из основи, напомня изданието.

По думите на Скифингтън идеята с „преспиването“ му е дошла от телевизионното шоу „Срещни се с моята къща“, в което потенциални купувачи имат възможност да прекарат известно време в дадена къща, към която имат интерес, преди да я купят.

Той обяснява, че към предложението има интерес от страна на млади семейства.

Обикновено при огледи, които се правят през деня, не може да се добие същата представа за жилището като през нощта, когато младите семейства може да излязат на вечеря, да се порадват на нощния живот и да се приберат вкъщи, коментира той.

Кристи Рийс, брокер от Джорджия, която никога не е чувала за телевизионното шоу, също е предприела тази практика по молба на продавача, който е запален фен на въпросното предаване.

Рийс обаче казва, че купувачи, които прекарали нощта в къщата, от която се интересували, са получили ипотека, но впоследствие се отказали от покупката, явно уплашени от състоянието на икономиката. Къщата била купена от друг купувач, без той да е нощувал в нея.

Както Рийс, така и Скифингтън признават, че, подобно на други брокери, са опитвали всякакви иновации, за да продават на пазар, диктуван от купувачите. Такива може да включват предлагане на евтини нощувки за купувачите в планински райони, идващи от други краища на страната, различни почерпки и партита.

Още по темата:

Автомобили и екзотични екскурзии сред топ бонусите при продажба на имот

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:44 | 22.08.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още