Дизайнерските аутлет центрове в САЩ и Европа остават неповлияни от общата тенденция в търговския сектор, сочат данни на международния съвет на търговските центрове (ICSC), цитирани от Europe RE.
В Щатите аутлет центровете отчитат нарастване на продажбите през първите три месеца на годината, за разлика от традиционните търговски центрове, където се забелязва спад в обемите.
А според Брендън О'Рийли, директор развитие в консултантската компания GVA Grimley, тази възходяща тенденция при дизайнерските атлети продължава в много райони на Европа, където търсенето на търговски площи към момента изпреварва предлагането.
Според него в Европа има ръст на продажбите в аутлетите от 30–40% спрямо миналата година, като е подобно увеличението и на потока клиенти.
Тази есен от ICSC организират конференция за аутлет центровете в Европа, която ще се проведе в Лондон на 13 и 14 октомври.
„Много марки осъзнават възможностите на дизайнерските аутлет центрове в Европа. Разбират, че това не е само начин да се ликвидират излишните стоки, но е също и различен канал за достигане до клиентите, също като интернет“, коментират от ICSC.