IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

H&M продължава световната експанзия с пет нови пазара тази година

През 2013 г. ще стартира изцяло нова верига с отделен бранд, част от групата на H&M

18:22 | 29.03.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
H&M продължава световната експанзия с пет нови пазара тази година

Шведската модна верига H&M Group, която по-рано този месец отвори първия си магазин у нас , смята да разшири мрежата си с пет нови държави до края на 2012 г.

Наред с България компанията ще отвори първите си магазини и в Латвия, Малайзия, Мексико и Тайланд, съобщават от H&M в своя финансов отчет за периода 1 декември 2011 – 29 февруари 2012 г., получен от Investor.bg.

Докато у нас и на повечето пазари веригата влиза директно, то на пазара в Тайланд тя ще стъпи чрез франчайз. Наред с това тя ще създаде франчайз партньорство и на пазара в Индонезия през 2013 г.

За есента на 2012 г. е насрочен стартът на онлайн продажбите на продуктите на компанията в САЩ – най-големия интернет пазар в света.

За Investor.bg Карл-Йохан Першон, изпълнителен директор и президент на международната верига, каза, че плановете предвиждат да бъдат предложени онлайн продажби на всички пазари, на които компанията присъства с магазини, включително и у нас.

Компанията продължава с разширяването на световната мрежа и с останалите си модни марки като COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, както и формата H&M Home. Така например тази година компанията ще отвори първите си магазини с марката COS в Полша, Хонконг, Финландия и Кувейт.

За 2013 г. е предвиден стартът на нова независима верига магазини с отделен бранд, която ще действа като допълнение на веригата магазини с марката H&M.

Компанията завърши тримесечието с 13% ръст в обема на продажбите, изчислени в съответните местни валути. Преобразувано в шведски крони продажбите бяха на стойност 27,83 млрд. (3,14 млрд. евро) в сравнение с 24,5 млрд. крони (2,77 млрд. евро) за същия период година по-рано.

Печалбата след данъци на групата се повишава до 2,74 млрд. крони (309 млн. евро) в сравнение с 2,62 млрд. крони (296 млн. евро) година по-рано, или ръст от 4,4%.

Финансовата година на H&M продължава от 1 декември до 30 ноември.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:27 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още