IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Карл-Йохан Першон: H&M залага големи надежди на българския пазар

Досега подписахме за четири магазина, вече се оглеждаме за още, заяви специлано за Investor.bg президентът на шведската модна верига

07:54 | 14.03.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Карл-Йохан Першон&nbsp;и&nbsp;Ралф Вайн (вдясно). <em>Снимка: H&amp;M</em></p>

Карл-Йохан Першон и Ралф Вайн (вдясно). Снимка: H&M

- Какъв асортимент и колекции можем да очакваме?

Модата е глобална, но в отделните страни има малки различия по отношение на различните вкусове. Даден стил може да е по-популярен тук и не толкова другаде.

Предвиждаме някои разлики в отделните страни, но с изключение на тази особеност в България влизаме с пълния си асортимент.

- Смятате ли да предложите същите промоции и сезонни намаления?

(Ралф Вайн) Да, със сигурност. Имаме много местни промоции и България няма да прави изключение от това.

- Как смятате, че кризата се отрази на модната индустрия в региона и в България, доколкото имате наблюдения?

Времената са много трудни за много пазари. Ралф Вайн например е работил в Гърция и може да потвърди.

- Виждате ли някаква промяна в поведението на потребителите? Какви продукти търсят те предвид кризата?

Основното е, че в трудни времена потребителите искат повече стойност за парите си. Също виждаме много повече интерес, насочен към устойчивото развитие на компаниите. Това не е директно свързано с икономическата криза, но със сигурност виждаме движение и в тази посока, което ни радва.

Също така забелязваме повишение и в онлайн продажбите.

- Планирате ли да заложите на онлайн продажбите и за кои пазари? Какво смятате за ръста на онлайн търговията?

Днес имаме онлайн продажби в осем страни. По-късно тази година смятаме да стартираме онлайн продажби и в САЩ. Плановете ни са да ги предложим на всички пазари, в които имаме магазини.

- Кога можем да очакваме това?

Все още нямаме дата, но и това ще стане. Със сигурност онлайн продажбите растат. Традиционните продажби също ще се повишават. Но онлайн продажбите растат по-бързо.

Винаги има страхотни компании, които продават както онлайн, така и в традиционните магазини, но мисля, че най-добрата комбинация е ако имате и от двете. Именно към това се стремим.

- Кога предпочитате да отваряте магазин в молове и кога на търговски улици? Или всичко зависи от конкретния пазар?

(Ралф Вайн) Като цяло се интересуваме и от двете, но зависи от страната. В някои държави има повече търговски центрове, в които можем да влезем, в други имат по-скоро повече търговски улици.

Например в Гърция няма толкова много търговски центрове, така че там се придържаме по-скоро към локациите на търговските улици. За нас е най-важно да имаме най-добрите локации и на двете места.

- Ще търсите ли възможност за присъствие на търговските улици и в България?

Абсолютно, да. В София се интересуваме със сигурност от бул. „Витоша“, който е най-известен, но също и от много търговски центрове. Виждаме, че в страната има много проекти, което ни дава много възможности в бъдеще.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:55 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още