- Какъв асортимент и колекции можем да очакваме?
Модата е глобална, но в отделните страни има малки различия по отношение на различните вкусове. Даден стил може да е по-популярен тук и не толкова другаде.
Предвиждаме някои разлики в отделните страни, но с изключение на тази особеност в България влизаме с пълния си асортимент.
- Смятате ли да предложите същите промоции и сезонни намаления?
(Ралф Вайн) Да, със сигурност. Имаме много местни промоции и България няма да прави изключение от това.
- Как смятате, че кризата се отрази на модната индустрия в региона и в България, доколкото имате наблюдения?
Времената са много трудни за много пазари. Ралф Вайн например е работил в Гърция и може да потвърди.
- Виждате ли някаква промяна в поведението на потребителите? Какви продукти търсят те предвид кризата?
Основното е, че в трудни времена потребителите искат повече стойност за парите си. Също виждаме много повече интерес, насочен към устойчивото развитие на компаниите. Това не е директно свързано с икономическата криза, но със сигурност виждаме движение и в тази посока, което ни радва.
Също така забелязваме повишение и в онлайн продажбите.
- Планирате ли да заложите на онлайн продажбите и за кои пазари? Какво смятате за ръста на онлайн търговията?
Днес имаме онлайн продажби в осем страни. По-късно тази година смятаме да стартираме онлайн продажби и в САЩ. Плановете ни са да ги предложим на всички пазари, в които имаме магазини.
- Кога можем да очакваме това?
Все още нямаме дата, но и това ще стане. Със сигурност онлайн продажбите растат. Традиционните продажби също ще се повишават. Но онлайн продажбите растат по-бързо.
Винаги има страхотни компании, които продават както онлайн, така и в традиционните магазини, но мисля, че най-добрата комбинация е ако имате и от двете. Именно към това се стремим.
- Кога предпочитате да отваряте магазин в молове и кога на търговски улици? Или всичко зависи от конкретния пазар?
(Ралф Вайн) Като цяло се интересуваме и от двете, но зависи от страната. В някои държави има повече търговски центрове, в които можем да влезем, в други имат по-скоро повече търговски улици.
Например в Гърция няма толкова много търговски центрове, така че там се придържаме по-скоро към локациите на търговските улици. За нас е най-важно да имаме най-добрите локации и на двете места.
- Ще търсите ли възможност за присъствие на търговските улици и в България?
Абсолютно, да. В София се интересуваме със сигурност от бул. „Витоша“, който е най-известен, но също и от много търговски центрове. Виждаме, че в страната има много проекти, което ни дава много възможности в бъдеще.