Белгийската компания Delhaize Group, която по-рано тази година придоби сръбската Delta Maxi Group, бивш собственик на веригата супермаркети Пикадили, смята да въведе на българския пазар собствена марка, съобщават от Пикадили.
Продуктите от новата марка „365“ ще се произвеждат в партньорство с местни производители.
По думите на Ерикян Лантинк, оперативен директор на Пикадили, с това сътрудничество производителите ще могат да представят продуктите си във всички страни, където се предлага марката.
Тя включва хранителни и нехранителни продукти в магазините на Delhaize Group в Белгия, Люксембург, Гърция, Румъния и Сърбия.
Наред с това Пикадили реши да реализира кампания за понижение на цените, която също е част от стратегията на новия собственик.
Другата новост в политиката на веригата е, че тя смята да промени логото си, което да отразява и новата собственост, като към името на веригата ще бъде добавен и корпоративният символ на Delhaize Group – лъва, като логото ще отрази и цветовете на белгийската верига - червено и черно.
На 2 декември Пикадили ще отвори и своя най-нов магазин у нас – в София, на площ от 4 хил. кв. м.
Инвестицията в новия обект надхвърля 2,5 млн. лв., а новите разкрити работни места са 115.