IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Как Facebook може да бъде от полза на агентите по недвижими имоти?

Социалната мрежа предлага лесен, бърз, евтин и ефективен начин за връзка с потенциални клиенти и реклама

07:44 | 15.11.11 г.
<p>
	Снимка: west.m. Лиценз: <a href="http://creativecommons.org/" target="_blank"><strong>Creative Commons</strong></a></p>

Снимка: west.m. Лиценз: Creative Commons

Facebook за маркетингови цели

Има различни начини  Facebook да бъде интегриран в маркетинга. Например, има възможност за директно постване на нови статии директно от блогове или сайтове.

Социалната мрежа може да се ползва и за успешен имейл маркетинг. Приложението Constant Contact’s позволява разпращане на информационни материали до всички приятели и фенове на страницата.

Facebook реклами

Facebook рекламите са още един ефективен и евтин начин за представяне на нови имоти. Когато започнете да създавате реклама, спазвайте препоръките, определете правилно таргета си и напишете ясно послание към хората.

Важна за рекламата в социалната мрежа е и снимката. „Хората предпочитат, когато гледат реклама на имот, да видят имот, а не едно усмихнато лице“, коментира Кати Дайнър. Успех може да има и графика или друго изображение, което дава някаква конкретна информация.

Изграждане на професионален имидж

Трябва да се внимава какво се пуска във Facebook, тъй като всеки там е потенциален клиент. Така че снимки на агента в пияно състояние или пък полуголи фотоси не са приемливи, когато стремежът е да бъде изграден позитивен професионален имидж.

Важни са и постингите в социалната мрежа. Експерти препоръчват те да са кратки, позитивни и информативни. „Последното, което клиентите искат, е да ги заливаме с информация колко е тежко в сектора на имотите в момента“, коментира Кати Дайнър.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:11 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още