IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Как Facebook може да бъде от полза на агентите по недвижими имоти?

Социалната мрежа предлага лесен, бърз, евтин и ефективен начин за връзка с потенциални клиенти и реклама

07:44 | 15.11.11 г.
<p>
	Снимка: west.m. Лиценз: <a href="http://creativecommons.org/" target="_blank"><strong>Creative Commons</strong></a></p>

Снимка: west.m. Лиценз: Creative Commons

Близо 80% от агентите по недвижими имоти в САЩ използват Facebook. “Социалните медии определено са бъдещето за рекламата на сектора на имотите“, коментира за онлайн изданието Mashable.com Мелиса Савенко от RE/MAX Commonwealth.

Самата тя използва социалната мрежа, за да промотира имотите, които предлага, да съобщава кога и къде има дни на „отворени врати“, както и да информира за движението на цените.

„Мисля, че много агенти осъзнаха силата на социалните медии, за да популяризират своите брандове, защото е безплатно, лесно и ефективно“, допълва Мелиса Савенко.

Ето и пет добри практики, чрез които агенти по недвижими имоти могат да се възползват от безкрайните възможности, които мрежата им предлага.

Връзка с потенциални клиенти

Социалните медии предоставят бърз начин да се свържете персонално с много хора. И ако преди агентите търсеха активно телефони и електронни пощи, сега е много по-лесно да намерят хората във Facebook или LinkedIn. „Вместо да изпращам на хората мейли от служебния си адрес, така осъществявам по-личен контакт с тях, като същевременно ги каня на моята бизнес страница“, коментира Кати Дайнър, основател на Katy Dinner Real Estate.

Всеки агент може да помисли за създаването на отделна бизнес страница във Facebook, с която да достига по-лесно до публиката. Като за начало набирането на  „фенове“ на страницата може да тръгне от личните контакти на агента. Препоръчително е той да прави справка по електронната поща на всеки три месеца и да кани новите си контакти да харесат страницата му.

Много агенти обаче решават, че ще използват личната си страница в социалната мрежа за служебни цели поради липсата на достатъчно време да се занимават и с двете.

Периодичност на комуникационния поток

Вече не е достатъчен месечен нюзлетър, за да информирате за новостите в бизнеса. С възможностите, които социалните медии дават, винаги можете да сте актуални.

Добре е да се избере на какъв конкретен период от време ще се обновява определен тип информация – обяви, постинги в блогове, информационни материали, снимки.

Последна актуализация: 04:11 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още