Терминът „курорт“ вече не предава единно маркетингово послание. Концепцията на курорта се повиши значително по отношение на своята комплексност през последните години и днес курортите съставляват отделен тип активи в хотелиерската индустрия, сочи нов доклад.
Еволюцията на пазара на курортите е индикатор за растящата нужда да се намери отговор на редица въпроси относно все по-широката база от клиенти и свързаната с това необходимост да се гарантира, че продуктът, който те предлагат, е именно този, който съответства на нуждите и търсенето.
Това може да стане единствено чрез измерване и анализиране на тенденциите, които да осигурят необходимата силна оперативна стратегия.
В този смисъл от важно значение е да се разбере как действат курортите на оперативно ниво, как и защо се привличат клиенти към тях, какви са факторите, които ги карат да останат, кое обуславя парите, които харчат – както преди тяхното пристигане, така и по време на престоя им, се казва в доклад на консултантската компания HVS.
Имотите са един от ключовите компоненти на базата и съоръжението на всеки курорт. Оценката на тяхната бизнес рентабилност е основен показател за това доколко е успешен един курорт.
И така кои са ключовите индикатори за измерване на представянето на един имот във ваканционен курорт?