IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Как се оценява представянето на имотите във ваканционни комплекси?

Някои важни фактори в помощ на операторите на ваканционни комплекси при изготвянето на тяхната стратегия

08:00 | 15.02.11 г. 2
Автор - снимка
Създател
Как се оценява представянето на имотите във ваканционни комплекси?

Терминът „курорт“ вече не предава единно маркетингово послание. Концепцията на курорта се повиши значително по отношение на своята комплексност през последните години и днес курортите съставляват отделен тип активи в хотелиерската индустрия, сочи нов доклад.

Еволюцията на пазара на курортите е индикатор за растящата нужда да се намери отговор на редица въпроси относно все по-широката база от клиенти и свързаната с това необходимост да се гарантира, че продуктът, който те предлагат, е именно този, който съответства на нуждите и търсенето.

Това може да стане единствено чрез измерване и анализиране на тенденциите, които да осигурят необходимата силна оперативна стратегия.

В този смисъл от важно значение е да се разбере как действат курортите на оперативно ниво, как и защо се привличат клиенти към тях, какви са факторите, които ги карат да останат, кое обуславя парите, които харчат – както преди тяхното пристигане, така и по време на престоя им, се казва в доклад на консултантската компания HVS.

Имотите са един от ключовите компоненти на базата и съоръжението на всеки курорт. Оценката на тяхната бизнес рентабилност е основен показател за това доколко е успешен един курорт.

И така кои са ключовите индикатори за измерване на представянето на един имот във ваканционен курорт?

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:57 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Услугата коментари е временно недостъпна. Извиняваме се за неудобството.
Финанси виж още