Френската верига супермаркети Carrefour обяви планове да ребрандира най-големите си магазини в Европа. Компанията ще инвестира 1,5 млрд. евро в подновяване на 500 хипермаркета в Западна Европа.
Най-големите магазини на веригата бяха под натиск заради забавянето на европейската икономика.
Carrefour ще преустрои 245 от 500 хипермаркета във Франция, Испания, Италия, Белгия и Гърция във формата „Carrefour Planet“, който се изпробва в няколко магазина през последните три месеца.
Останалите 255 обекта, които са по-малки, ще бъдат подновени в „духа“ на Carrefour Planet, но ще останат под марката Carrefour, казва главният изпълнителен директор Ларс Олофсон.
През август компанията отчете печалба в размер на 82 млн. евро за първото полугодие.
Плановете, обявени вчера, доведоха до поскъпване на акциите на компанията днес.