IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Стела Неделчева: Пазарът на „виртуални“ офиси ще се развива динамично

Услугата дава възможност „да носиш офиса в джоба си“, да си свободен да работиш и да се развиваш, казва главният изпълнителен директор на Brain Trust

15:21 | 17.03.14 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Стела Неделчева. <em>Снимка: Личен архив</em></p>

Стела Неделчева. Снимка: Личен архив

- Какви са предимствата на виртуалния офис и кога и по какви причини една компания е по-добре да прибегне до него?

Предимствата са изключително много - спестяване на разходи, оптимизация на бизнеса, престижна локация, обучен персонал. Всяка фирма, която има нужда от това, е добре да знае за тази възможност и да се възползва. Примерите са много – ако имате нужда да проведете среща в бизнес среда, да се организират интервюта или тийм билдинги, обучения, семинари и ви трябват по-големи пространства, също. В случай, че се налага да използвате софтуер за видео конферентна връзка или просто имате нужда от работно място за период от време. Виртуалният офис дава гъвкавост и свобода сам да моделираш и решаваш разхода си и в крайна сметка води до спестяване на средства.

- Какви са разходите за наем на виртуален офис в зависимост от услугите и каква е тенденцията – за ръст, за стабилизация или за спад, в зависимост от средата и конкуренцията?

Разходите са много индивидуални и зависят от комбинацията услуги, които клиентът ще избере да използва. В „Брейн Тръст“ сме гъвкави и се отнасяме с разбиране към изискванията на клиентите, като изготвяме специални пакети. Цените на услугите при нас започват от 20 лв./месец. Тенденцията е за ръст, услугата е силно развита в западните страни и България не изостава в това отношение. Хората все повече осъзнават, че за една малка сума могат да разполагат с офис на топ локация, да не лишават себе си и бизнеса си от високо качество, да получат всички удобства, да могат да променят пространствата, които използват според променящите им се нужди – пазарът е изключително динамичен и хората имат нужда да са в крак с тази динамика. Ние им предлагаме точно това.

- Какъв е средният профил на ползвателите на виртуални офиси в България? Има ли и международни компании?

Много разнообразен. Използват ни хора с най-различни професии и да, много често международни компании. Сред клиентите ни има юристи, счетоводители, психолози, търговци на стоки, IT специалисти, дизайнери, данъчни консултанти, консултанти в недвижимите имоти и много други. Използват ни както почасово, така и постоянно – наемат кабинети за година - две. Често чужди компании наемат пространствата, ни докато се установят в България, направят проучванията си и наемат персонал. А когато се преместват в по-голям офис, им съдейства нашият отдел, който е специализиран в сферата на недвижимите имоти. В други случаи използват „Брейн Тръст“ за регистрацията на фирмата си – помагаме на клиентите си и ги свързваме с полезни за тях и техния бизнес партньори.

Често сме и среда за организиране на събития – както и бизнес ориентирани, така и ориентирани към изкуството и културата. Стараем се да разчупваме пространствата си и да сме различни.

- Кои са най-предпочитаните локации в България за ползване на виртуален офис?

Интересно е, че в другите европейски държави започва изместване на локациите на сградите в зони извън натоварения трафик на центъра. При нас обаче се търсят престижните локации, централните, луксозните, главно в столицата. Затова и нашите офиси са на много престижни места.

- Кои са най-предпочитаните държави за отваряне на виртуални офиси, включително и от български фирми?

Предпочитани са Дубай, Англия ... относително е, най-вече в зависимост от това с коя държава е обвързан бизнесът на клиента, най-често държави с облекчени данъчни режими.

- Какви са тенденциите в тази индустрия и как очаквате да се развие този пазар в България?

Очаквам пазарът да се развива динамично, с бързи темпове и нагоре. Професионалното предлагане на виртуални офиси има особена специфика и изисква квалифициран персонал, престижен офис, високо качество на оборудването, индивидуален подход и лична мотивация на работещите в бранша. Когато предлаганата услуга е качествена, а има и реален ценови ефект от използването й, тя няма как да не се развива. Прекрасно е да можеш „да носиш офиса в джоба си“, да си свободен да работиш и да се развиваш.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:14 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още