Концепцията на Decathlon за затворен цикъл на производство, дистрибуция и продажби се доказа като успешна на другите пазари, на които работи веригата, както и ценовата политика. Какви са очакванията Ви за българския/регионалния пазар, предвид, че за първи път се налага подобна концепция у нас?
Смятам, че българският пазар има нужда от тази нова концепция, тъй като тя осигурява добро съотношение между качество и цена. Българските потребители са деликатни на тема цени, но в същото време са взискателни към качеството на продуктите, които избират.
Нашата концепция е да предлагаме иновативни, издръжливи, надеждни и висококачествени спортни продукти на достъпни цени. Разполагаме с много силен отдел за разработване на нови продукти, стремим се към иновациите и често при създаването на продуктите използваме съветите, предложенията и коментарите на нашите клиенти. Смятам, че това ще допадне на българските потребители.
Ние наистина слушаме това, което клиентите ни казват и взимаме думите им много сериозно. Толкова сериозно, че инвестираме капацитет, време и усилия, за да разработваме продукти, които клиентите предлагат. Това е част от нашата политика, част от същността на марката. Ние не сме тук само за да продаваме. Тук сме, за да развиваме спортната индустрия, да създаваме дългосрочни отношения и да изграждаме общности.
Имате ли очаквания кои продукти биха имали най-голям успех на пазара?
Много е интересно, че пазарите и хората са различни и въпреки това най-продаваните ни продукти навсякъде по света са подобни. Може би защото хората обичат продукти, които са иновативни, удобни, лесни за употреба. Най-предпочитаните спортни продукти в магазините ни са точно такива - палатка, която се прибира и разгъва за 2 секунди, комплект за игра на тенис на маса навсякъде, сгъваеми велосипеди. Очаквам и българските ни клиенти да харесат този тип продукти.
Какви са плановете за експанзия на веригата в страната и региона?
Както споменах, оценяваме България като стратегически пазар и ще подходим към него с уважение и гъвкавост, отчитайки резултатите от работата ни тук, местните специфики, опита, който ще натрупаме на пазара. Първият етап от плановете ни включва откриване на още един магазин в София до края на годината, а след това и на магазини в големите градове на страната – Пловдив, Варна, Бургас.
преди 11 години Както се казва - "Точно в десетката"! Тази верига наистина откри "топлата вода". Особено голям е потенциалът за развитието на спорта сред малцинствата и социално слабите. Не са за подценяване и пенсионерите, чиито брой непрекъснато расте.... Познайте: лош маркетинг или отчаян ход? отговор Сигнализирай за неуместен коментар