IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Лас Вегас преоткрива бутиковото хотелиерство

Гостите все повече оценяват привилегията да се чувстват ексклузивни, а не част от масовката

11:49 | 22.05.14 г.
Автор - снимка
Редактор
Лас Вегас преоткрива бутиковото хотелиерство

В продължение на години Лас Вегас се водеше по веруюто, че най-добрите проекти са най-мащабните и импозантните. Строителството на мегакомплекси с по над 4 хил. стаи всеки обаче изглежда приключи, пише AP.

Най-новият хотел в "Града на греха" в САЩ разполага със само 188 стаи. Мениджърите на The Cromwell се надяват да впечатлят гостите си не с размери, а с неочаквани детайли.

„Проблемът е, че във Вегас нещата се осъществяват винаги в огромни мащаби“, коментира Кари Хол, генерален мениджър на бутиковия хотел, който отвори врати вчера. „При нас обаче е много по-вероятно персоналът да подходи лично към всеки клиент, тъй като ще успява да го разпознае“, допълва Хол.

The Cromwell, заедно с едногодишния Nobu Hotel и няколко други по-малки хотели, отразяват нуждите на клиентите, които все повече се интересуват от културата на хранене и качеството на дизайна, отколкото от мегаломанията и кича. Отминаха времената, когато ресторантите бяха най-големите губещи, тъй като клиентите обикновено се потопяваха във вихъра на рулетките и другите хазартни игри.

„Те не просто искат да отседнат някъде, а да имат уникално преживяване“, коментира Фрасис Кираджиян, основател и председател на Boutique and Lifestyle Lodging Association.

И The Cromwell, и Nobu са привлекли едни от най-добрите шеф-готвачи. Джада де Лаурентис е избрала The Cromwell като дестинация за първия и ресторант. Nobu пък е първата хотелска инициатива на световно признатия японски готвач и ресторантьор Нобу Матсухиса.

Бутиковите хотели в Лас Вегас адресират някои от неудобствата на големите хотелски комплекси. Гостите пък все повече оценяват привилегията да се чувстват ексклузивни, а не част от масовката.

Много от хотелите предоставят и специални услуги за най-високопоставените си гости, при това без да прекаляват с цените, а същевременно остават редом със Caesars Palace, Bellagio и Bally's в първокласния сегмент от пазара.

Според експерти все повече хотели в Лас Вегас ще „яхнат“ новата вълна и ще се насочат към по-персонализираните услуги. Тенденцията вероятно ще започне да се пренася и към по-мащабните комплекси.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:30 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Имоти виж още

Коментари

Финанси виж още