IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Все повече големи компании консолидират травел програмите си

Използването на доставчик на услуги за бизнес пътувания спестява време и ресурси, казва Томас Стойчев, генерален мениджър за България на BCD Travel

08:01 | 22.03.16 г. 1
<p>
	<em>Снимка: Личен архив</em></p>

Снимка: Личен архив

Като цяло пазарът на този тип услуги у нас е доста фрагментиран, тъй като в България има повече от 150 агенции, които имат акредитация за продажба на самолетни билети и още няколкостотин, които препродават всякакви услуги, което, за пазар като българския, е твърде много. Определено забелязваме, че повечето големи международни компании започват да налагат травел програмите си на локалните си представителства и пазарът с бавни темпове започва да се консолидира в по-големите агенции.

- Каква добавена стойност към услугата предлагате?

- Предлагаме някои услуги, които по-малките локални агенции не могат да предложат, но в същото време те са доста важни за клиентите. Например услуга, чрез която клиентът може във всеки един момент да проследи къде се намира неговият командирован служител. Подобен софтуер помага и на нас, като ни известява в реално време за неблагоприятни фактори и събития, засягащи наш клиент – стачка, земетресение и други.

Разполагаме и със софтуер, който предоставя пълни финансови справки, така че фирмите да могат да намалят разходите си за служебни пътувания. Използването на доставчик на тези услуги определено спестява доста ресурси на големите компании.

- Какви са предимствата ви пред конкурентите на българския пазар?

- Залагаме на прозрачност, професионализъм и технологии, което се оказа много успешно. Като част от международна компания при нас всички процеси, ценообразуване и крайна цена са прозрачни. Участваме в одити, организирани от клиентите, и доставяме всякакъв вид поддържащи документи. А тези неща имат допълнителна стойност. Колегите ми от своя страна са едни от най-добрите в бранша, което е от изключителна важност за качественото обслужване и развитието на бизнеса ни.

Не на последно място, смея да твърдя, че сме от лидерите от гледна точка на нововъведения в бранша. В частност въвеждането на онлайн резервационни системи, различни процеси или методи за разплащане - виртуални кредитни карти, виртуални POS терминали – всичко, което на Запад се използва по-интензивно, а при нас едва сега навлиза. Внедряваме всичко, което прави работата ни иновативна и ефективна.

- Как се конкурирате с останалите травел мениджъри у нас, които използват същия бизнес модел?

- На нашия пазар агенциите, които работят по същия модел, са няколко, като някои са съвсем отскоро представени в България. Надяваме се, че в бъдеще пазарът ще се консолидира, което да повиши нивото на предлаганите услуги. Както вече споменах, през последните години се забелязва, че някои агенции завземат все по-голям пазарен дял. BCD Travel определено е една от тях, което говори за успеха на този бизнес модел.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:29 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 5 rate down comment 2
khao
преди 8 години
конграджулейшънс за заглавието :):) ... некак си рулира !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още