А какво ще кажете по отношение на железопътните проекти?
Приоритетни са трасето от втората фаза Пловдив-Бургас, някои от етапите от пътя Елин Пелин-Пловдив. Също много важно е направлението Видин-Медковец. Завършването на трасето Синдел-Карнобат, което пък ще свърже скоростното трасе между Пловдив и Бургас и пристанище Варна също е от съществена важност.
Вече на няколко пъти казахте, че средствата за железопътните и шосейните проекти ще бъдат разпределени 50% на 50%. Ще съумеете ли да се съобразите с това планувано разпределение?
До този момент имаме пълната договореност с колегите от Министерство на регионалното развитие да бъдат 50 на 50. Разбира се, не могат да бъдат претеглени проектите точно до стотинка по равно.
Продължават ли проблемите на автобусните ни превозвачи с Турция?
Всяка държава провежда различни политики, за да защити потребителите и бизнеса в нея. Ние проведохме много срещи с турската страна и смея да твърдя, че повечето пречки са регулирани. Все още има някои спорове. Затова в края на миналата година при рестрикциите, които турската страна направи, и ние въведохме такива. След това те станаха много по-разговорливи. Мисля, че вече има някакво успокоение от страна на превозвачите. От турската страна също има някои искания - по отношение на превишаването на правата на някои от нашите инспектори от Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация”, за откровен рекет по пътя - неща, които не бих казал, че са изцяло изкоренени при нас.
Какви още мерки смятате да предприемете за “Български пощи”?
Без да преосмисли политиката си в различните си направления, без да въведе по-голяма част от услугите си в електронен вариант, "Български пощи" няма как да остане със същия пазарен дял и да се развива и за в бъдеще. Електронизацията в този век е нужна и ние не можем да продължаваме с разнасяне на писма по домовете. Няма как от писмата до доведем такъв приход, който да бъде адекватен за размера на предприятие, каквото е “Български пощи”.
Важно е и служителите на компанията да преосмислят начина си на работа и той да бъде насочен към е-услуги. Работим вече и със Спортния тотализатор - над 250 пункта ще бъдат открити, станахме оператор на ваучери за храна, работим и с почти всички фирми за бързи кредити.
Работим и по така наречената електронна карта, която ще позволи на един пенсионер, който получава пенсията си в даден град, отивайки на почивка на друго място, да може да получи пенсията си дори там. Насочили сме се и към засилено осъществяване на електронна търговия.
преди 10 години е ти кво искаш, тряя да се пуши повече това е много важно и те не отиват 160 а 80 например другите се раздават като бонуси насам натам :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години 90 милиона за БДЖ и то не наведнъж а в продължение на 3 години а на тютюнопроизводителите по 160 милиона всяка година????? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Прав сте, коригирах "корекцията". Поздрави и хубав ден! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години :) "Девнински заводи."Да ви имам корекцията! ДевнЕнски заводи!!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Добро утро и благодарим за корекцията. Разбира се, става дума за заводите в Девня. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години "Девинските заводи?" Къде ти Девин, къде ти Варна, да не говорим че не се сещам за заводи в Девин отговор Сигнализирай за неуместен коментар