Н. Михайлов: Целта пред Трейс Груп е да стане голяма европейска компания
Можем да сме малки и рентабилни като си останем в България, но това не е целта ни, заявява мажоритарният собственик на строителния холдинг
13:42 | 06.04.12 г. 7Препоръчан материал от партньор на investor.bg
![<p>
Проф. д-р инж. Николай Михайлов. <em>Снимка: tracebg.com</em></p>](/media/files/resized/article/360x/ce5/7c80b1508ee2af5a0fc20404b01cfce5-0000132742-article3.jpg)
Проф. д-р инж. Николай Михайлов. Снимка: tracebg.com
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Печалбата на Blackstone разочарова на фона на бавното излизане от имотния пазар
-
Приходите на „Елана Фонд за земеделска земя“ нарастват с над 8% на годишна база
-
Упоритата британска инфлация прибавя съмнения за АЦБ
-
Джо Байдън отменя ангажименти заради COVID
-
Байдън или Тръмп: Кой е по-добър за банките - Част 1
-
Лагард: До края на годината инфлацията в еврозоната ще се колебае около сегашните нива
-
Германската "Леони" затваря завода си за производство на кабели за автомобили в Плевен
-
Неуспешната атака в Харков подсказва, че Русия скоро няма да може да поддържа темпото
-
Икономист: Неравенството доведе 70% от българското население да е с доходи по-ниски от средните
-
Строителството на още три лота на магистрала “Хемус“ ще започне до края на годината
-
Чуждите инвестиции у нас намаляват с близо 64% към края на май
-
Петролните игри на Русия: "Танкери близнаци" с нови имена опитват да заобиколят санкциите
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Приходите на „Елана Фонд за земеделска земя“ нарастват с над 8% на годишна база
-
Лагард: До края на годината инфлацията в еврозоната ще се колебае около сегашните нива
-
Бивш представител на Фед: Намаляване на лихвите през септември е много вероятно
-
Франция е продала облигации при силно търсене
-
ЕЦБ очаквано остави лихвите без промяна
-
Прогнозният бюджет за общински проекти за 2024 г. достигна 4,5 млрд. лв.
преди 12 години абе нека крадат мом4етата ко толкоз....излизат нови модели бентлита, с класи, яхти феретти, диаманти силиконки се появяват всяка година.....нали трябва ние да им ба4каме за да могат те да ги притежават тези неща отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години В момента Трейс е синоним на некачествено строителство. През последните години няма път, който да са правили, който да не е дал сериозни дефекти много скоро след това. Примери:- Последния лот от магистрала Тракия - Чирпан - Стара Загора и коловозите и пропаданията по него- Пътят Сливен - Казанлък - Калофер - целият участък бе с хиляди кръпки заради пропадания и неравности още преди да го завършат. Така и го оставиха. В момента една година сле това, пътя е като след 5 - 6 години експлоатация... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Аз викам покажете, че може да направите малка и рентабилна компания(защото сега определено не сте рентабилни, давате мизерен дивидент и не подкрепяте акциите си) и чак тогава тръгнете да ставате голям международен мастодонт! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години И моята цел е да стана голям европейски инвеститор, а не мурджо на местно ниво! Но между желания и възможности има страховита разлика! Справка - рекламните намерения на много дружества, когато беше ред да продадат акции на борсата! Тогава намеренията се декларираха като обещания, разбира се, докато се продадат акциите... Айде да не си говорим какво имаме намерение да се случи, а първо да го случим, а после да търсим оценка за това!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Ми нормално да иска да се изнася от държавата, то няма вече подизпълнител КОЙТО да иска да работи с ТРЕЙС.Причината е че не плащат :) това е истината.Тракия горката е назагъба от 1 година.Това г-н Михайлов не е начин да правите бизнес.Ще отидите ще ви бият шамарите ч чужбина и ще се върните.Нямате топки да се преборите качествено на нашия пазар тръгнали сте да се позорите пред света :((( отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Много мечти много приказки а това си е един рисков бизнес и днес може да има договори но какво гарантира, че утре ще спечелят баш те. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Здравейте, анализатори, коменаториКакво бихте предпочели, малка и рентабилна или голяма компания със съответните рискове и ползи по пътя до там? отговор Сигнализирай за неуместен коментар