IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ст. Смилков: Направихме верен избор с електронните фактури

Електронните фактури подобряват търговската дейност и повишават удовлетвореността на потребителите, смята търговският директор на Ромпетрол България АД

14:37 | 04.01.11 г.
Автор - снимка
Създател
<p>Станимир Смилков, Снимка: E-faktura</p>

Станимир Смилков, Снимка: E-faktura

Ромпетрол България АД е част от мултинационалната петролна компания Rompetrol Group N.V, чийто едноличен собственик е Kazmunaygas. Rompetrol Group N.V. присъства в 12 държави като Франция, Румъния, Испания и други в Югоизточна Европа.

В България компанията е стартира дейността си през 2002 г., като заема стабилен пазарен дял на ниво търговия на едро, развива национална мрежа от 56 бензиностанции и оперира модерно депо в град Русе.

Фирмата е един от клиентите на услугата Efaktura.bg.

- Какви предизвикателства, свързани с навлизането на ИТ технологиите в бизнеса, виждате в близко бъдеще – за пазара, потребителите и вашата компания? Какво е мнението ви за електронното фактуриране?

Навлизането на ИТ технологиите в бизнеса става все по-широко, от което могат да бъдат отчетени много позитиви и сега, и в бъдеще, като например намаляване на разходите, улесняване комуникацията с клиентите, опростяване на дейностите, постигане на по-голяма точност и прецизност при всяка една дейност и т.н Електронното фактуриране потвърждава всичко това на практика.

- Каква част от процесите в компанията ви се извършват и управляват по електронен път?

Повечето от процеси, свързани с администрация, отчитане и архивиране на документи, се управляват по електронен път. Трудно е да се каже какво е точното процентно отношение спрямо всички процеси във фирмата, но те представляват със сигурност една значителна част.

- С какво ви помага Efaktura за подобряване на търговската дейност?

Обслужването на плащанията на партньорите е важна част от цялостното търговско обслужване на една компания. Ако този процес е лесен, бърз и удобен на оперативно ниво, тогава клиентите остават доволни и съвместната ни работа се развива много добре. В този смисъл може да се каже, че електронните фактури наистина подобряват търговската дейност и повишават удовлетвореността на потребителите от нашата дейност.

- Кои са най-важните причини да използвате услугата?

Много са предимствата на услугата Efaktura. Като цяло администрацията и управлението на плащанията са процеси, състоящи се от много поддействия и честа комуникация между компанията и клиента.

Електронните фактури доста опростяват оперативните дейности, като оптимизира разходите, времето за подготвяне, издаване и разпространение на фактурите. Като основни предимства могат да се посочат намалени фирмени разходи за куриерски услуги и консумативи, възможност за създаване и управление на електронен архив, бързото и навременно получаване на месечните задължения, а оттам и навременно плащане от страна на клиентите.

Грешките са сведени до минимум и има възможност за онлайн решаване на спорове по фактурите. Не на последно място е и предимството от гледна точка на екологичност и опазване на околната среда, като се спесятява излишното разхищение на хартия.

- Имате ли реални измерения за величината на спестените ресурси, благодарение на използването на електронни фактури?

Относно процеса, свързан с плащанията, може да се каже, че е оптимизиран на 100% и спестените ресурси са значителни.

- Смятате ли, че възможността за електронно плащане на издадените фактури е удобна за клиентите ви и за вас при проследяване на плащанията?

Със сигурност това е един доста удобен начин както за нас така и за нашите клиенти. Всички виждат удобствата и предимствата на електронното плащане. Много малко на брой са тези, които не желаят да процедираме по този начин.

- Какво ви накара да предпочетете „БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ“ като доставчик на услуга за електронно фактуриране?

На първо масто - високото качество на системата за обмен на електронни документи, предлагана от „БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ“. Също така доказаният опит и професионално обслужване от страна на фирмата бяха решаващи за вземането на решение за сключване на партньорство.

Оказа се наистина, че сме направили верния избор и решението ни за това партньорство е правилно и даващо резултати. Нe съжаляваме за избора.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 10:29 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още